کد خبر : 1978205 | 16 آبان 1402 ساعت 12:17 | 16.6K بازدید | 52 دیدگاه

محرومیت 45 هزار سپاهانی از یک برد خاطره انگیز

با حکم عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا سپاهان مجبور شد به جای میزبانی در اصفهان و در حضور هواداران پرتعداد خود در ورزشگاه آزادی به مصاف رقبای خود برود.

محرومیت 45 هزار سپاهانی از یک برد خاطره انگیز

به گزارش ورزش سه روز گذشته سپاهان در شرایطی مقابل آلمالیق ازبکستان قرار گرفت که به جای اصفهان در تهران و ورزشگاه آزادی به میدان رفت تا با وجود خارج نشدن از مرزهای کشرمان شرایط متفاوتی را تجربه کند و این دیدار چندان هم حکم بازی خانگی برایش نداشته باشد.

هر چند سپاهان با نمایشی فوق‌العاده یک برد خیره کننده و تاریخی به دست آورد و جشنواره‌ای از گل به راه انداخت تا غم شکست انضباطی به الاتحاد فعلا فراموش شود اما تماشای 5 هزار هوادار این تیم روی سکوهای ورزشگاه آزادی همان قدر که برای اعضای این تیم مایه امیدواری بود، ناراحت‌شان می‌کرد و حسرت به دل می‌نشاند.

1950722

1950723

1950724

سپاهان در حالی از میزبانی در اصفهان محروم شد که برای بازی اول مقابل الاتحاد 50 هزار نفر به ورزشگاه نقش جهان رفته بودند و بی صبرانه تماشای اولین بازی آسیایی تیم‌شان را انتظار می‌کشیدند اما از این لذت بزرگ محروم شدند. بازی آلمالیق دومین دیدار خانگی زردهای نصف جهان بود و اگر مسابقه در اصفهان برگزار می‌شد شاید به جای این 5 هزار نفر، 50 هزار نفر در ورزشگاه حاضر می‌شدند و اینطوری می‌توان مدعی شد 45 هزار هوادار سپاهان از تماشای یکی از  تاریخی‌ترین بردهای تیم خود محروم شدند.

در عین حال برای آن 5 هزار نفر شب ویژه‌ای در پایتخت رقم خورد. تشویق ایسلندی پایان مسابقه و ارتباطی که بین آن تماشاگران و تیم محبوب‌شان برقرار شد  نقطه پررنگی بود تا بعد از آن حکم سنگین انضباطی دوباره همه چیز برای سپاهان ریست شده و از سر گرفته شود.

حالا سپاهان با این هواداران دلسوز که که مسیر 450 کلیومتری را با جان و دل طی کردند تا تیم محبوب‌شان در کشور خودش تنها نباشد به روزهای روشن پیش رو فکر می‌کند؛ به صعود از گروه حتی بالاتر از الاتحاد و انتقام سخت از این حریف عربستانی و البته بازگشت به صدر جدول لیگ برتر .

دیدگاه‌ها