کد خبر : 1978232 | 16 آبان 1402 ساعت 13:41 | 13.2K بازدید | 7 دیدگاه

عباسی یک پاس گل و دیگر هیچ! (عکس)

وینگر چپ نساجی روز خوبی در شکست تیمش مقابل نوبهار ازبکستان داشت.

عباسی یک پاس گل و دیگر هیچ! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در ادامه مسابقات آسیایی دیروز در ورزشگاه آزادی میزبان نوبهار ازبکستان بود که این دیدار را با نتیجه سه بر یک واگذار کرد تا امیدهایش به صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان را از دست بدهد، اما وینگر این تیم روز خوبی برابر حریف ازبک پشت سر گذاشت.

محمدرضا عباسی در روز تاریک هم‌تیمی‌هایش نمایش قابل قبولی داشت و توانست در تنها گل این تیم هم بازیگر اصلی باشد. پاس قوسی و بلند از بیرون محوطه نوبهار به نزدیکی‌های محوطه 6 قدم، با پرواز به موقع آزادی هماهنگ شد و ضربه سر پر قدرت این مهاجم از رسیدن توپ پس از دفع دروازه‌بان حریف به تور چسبید.

1950762

عباسی نه تنها در این گل بلکه در موقعیت‌های فوق‌العاده‌ای که نساجی نتوانست از آن بهره ببرد هم موثر بود؛ در روزی که ضربات و توپ‌های شاگردان رحمتی یا با اختلاف کم از دست می‌رفت یا توسط دروازه‌بان تیم نوبهار برگشت داده می‌شد، این بازیکن در کنار مرصاد سیفی جناح چپ نساجی را به خوبی پوشش دادند و به نظر گزینه‌های محتمل برای بازی‌های آینده شمالی‌ها هستند.

این بازیکن با زدن یک گل و ساختن دو گل تا اینجای مسابقات آسیایی ببرها، جزو سه بازیکن برتر این فصل شمالی‌ها بوده و حالا او و نساجی باید بدون وقفه به مازندران بازگردند تا آماده پذیرایی از ذوب آهن باشند.
عکس: مجتبی حمیدیان

دیدگاه‌ها