کد خبر : 1978260 | 16 آبان 1402 ساعت 15:55 | 66.7K بازدید | 118 دیدگاه

او تجربه بالایی دارد

آنچلوتی: بگذارید پویول با وینیسیوس حرف بزند!

کارلو آنچلوتی به درخواست دیروز پویول برای صحبت با وینیسیوس واکنش مثبت نشان داد و البته گفت که رفتار وینیسیوس نسبت به قبل بسیار بهتر شده است.

آنچلوتی: بگذارید پویول با وینیسیوس حرف بزند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در اولین بازی دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان میزبان براگاست و با یک برد دیگر صعودش به دور بعد قطعی خواهد شد. رئال پس از تساوی خانگی بدموقع برابر رایووایه‌کانو به این بازی رسیده است.

1950796

کارلو آنچلوتی در نشست خبری این بازی و در مورد صعود به مرحله یک هشتم نهایی گفت: «این بازی از هر نظر مهم است و باید دور گروهی را خوب و صدرنشین تمام کنیم. ما اخیرا با براگا بازی کرده‌ایم و به خوبی یکدیگر را می‌شناسیم. آنها بازیکنان خوبی دارند. تیمی که می‌‍آید می‌خواهد برابر ما امتیاز بگیرد ولی ما سه امتیاز را می‌خواهیم.»

برد یا بازی خوب: «برنده شدن. این تنها چیز مهم است. اگر برنده شوید خوب است و اگر مساوی کنید یا ببازید، بد است. اگر خوب بازی کنید، طبیعی است که برنده شوید، اما برد تنها چیزی است که یک مربی بر اساس آن ارزیابی می‌شود.»

وضعیت بلینگام: «او به خوبی ریکاوری کرده است. البته تمام جلسه تمرین برای جلوگیری از شدت مصدومیت نبود، اما او احساس خوبی داشت. من فردا دقیق‌تر وضعیت او را ارزیابی می‌کنم.»

1950172

توصیه کارلس پویول به وینیسیوس: «اگر پویول می‌خواهد با وینیسیوس صحبت کند، اجازه دهید این کار را انجام دهد چون او تجربه زیادی دارد. وینی در هر بازی تفاوت را ایجاد می‌کند و این واضح است. شاید باید در برخی زمینه‌ها نگرش خودش را عوض کند اما او خیلی پیشرفت کرده است. ما خوشحالیم که او تمام تلاشش را می‌کند. در چند بازی اخیر مثل همیشه نبوده، اما خیلی پیشرفت کرده است.»

فقدان گل: «سخت است که بگوییم یک تیم چند گل باید بزند تا برنده شود. در نهایت از نظر من تیمی که کمترین گل را دریافت کند، برنده می‌شود. به طور متوسط ​​در هر بازی دو گل می‌زنیم و حالا فکر می‌کنم کم و بیش اینطور هستیم. اگر گل‌های بیشتری دریافت کنید، باید گل‌های بیشتری بزنید اما تیم در این فصل از نظر دفاعی دستاوردهای زیادی داشته است. این کمک زیادی می‌کند تا به گل‌های زیادی نیاز نداشته باشیم.»

انتقادات: «فکر نمی‌کنم این انتقادات با غرض و هدفمند باشند. من در رئال راحتم و فکر می‌کنم میان هواداران و مدیران باشگاه شخصیت محبوبی باشم.»

1950797

بازار زمستانی: «فکر نمی‌کنم در زمستان کاری انجام دهیم. در نیم فصل دوم تعدادی از مصدومان برمی‌گردند. نمی‌دانم چه زمانی، اما قبل از پایان فصل بر می‌گردند. قرار نیست زمستان کاری انجام دهیم اما در تابستان، امیدوارم.»

شانس فتح لیگ قهرمانان اروپا: «هیچ سورپرایز بزرگی وجود ندارد. آنهایی که این سال‌ها برای قهرمانی جنگیده‌اند، امسال هم می‌جنگند. بایرن، سیتی، پاری سن ژرمن... همراه با اسپانیایی‌ها، همه برای لیگ قهرمانان می‌جنگند.»

نیمکت‌نشینی‌های براهیم: «من با او صحبت کردم. حقیقت این است که براهیم دقایق زیادی به میدان نرفته ولی می‌دانم که او بازیکنی است که می تواند به ما  کمک کند. رقابت در خط حمله بسیار عالی است و او بازیکنی است که من دوستش دارم. براهیم حرفه‌ای است و نقش خودش را خواهد داشت. من هیچ مشکل شخصی با براهیم ندارم. او در میلان درخشیده و من نسبت به او حس خوبی دارم.»

دعوت شدن اندریک به تیم ملی برزیل: «از دعوت شدن او به تیم ملی برزیل تعجب نمی‌کنم چون او خیلی خوب بازی می‌کند. به نظر من این بهترین پاداش برای یک بازیکن جوان است.»

دیدگاه‌ها