کد خبر : 1979926 | 23 آبان 1402 ساعت 13:15 | 84K بازدید | 23 دیدگاه

پویول می‌خواهد کمک کند، بیاید

چراغ سبز مهاجم رئال به اسطوره بارسلونا

رودریگو، مهاجم برزیلی رئال، از اظهارنظر اخیر کارلوس پویول برای کمک به وینیسیوس استقبال کرد.

چراغ سبز مهاجم رئال به اسطوره بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس یکی از سوژه‌های حاشیه‌ای هر بازی رئال مادرید است. ستاره برزیلی از یک سو مورد توهین‌های نژادپرستانه قرار می‌گیرد و از سوی دیگر معمولا با داوران و بازیکنان حریف نیز دچار تنش لفظی می‌شود. درگیری او با هواداران رقیب نیز به یک اتفاق عادی تبدیل شده است. 

1913507

اخیرا کارلوس پویول، کاپیتان بزرگ و با اخلاق سابق بارسا، گفت که دوست دارد با وینیسیوس حرف بزند و به او کمک کند. او گفت که وینی یک ستاره بزرگ است و اگر در برخی زمینه‌ها بهتر شود، در همه ورزشگاه‌ها تشویق خواهد شد.

رودریگو در مصاحبه جدیدش و در واکنش به درخواست پویول گفت: «پویول اگر می‌خواهد برای کمک بیاید، مشکلی نیست و از او استقبال می‌کنیم. واقعیت این است که وینی شخصیت خودش را دارد و ما با هم متفاوتیم. من در زمین راحت‌ترم چون شکل بازی‌ام متفاوت است. روی وینی بارها خطا می‌کنند و داورها گاهی سوت نمی‌زنند. شاید اگر من را هم به اندازه وینی بزنند، عصبانی شوم. ما همیشه با وینی حرف می‌زنیم تا خودش را بیشتر کنترل کند.»

1953197

رودریگو ادامه داد: «شرایط البته در لیگ قهرمانان برای وینی بهتر است چون داوران در اروپا بیشتر مراقب بازیکنان تکنیکی هستند. البته من هیچوقت دوست ندارم در مورد داوران حرف بزنم. یک مورد دیگر نژادپرستی  و توهین‌ها به وینی است. نمی‌گویم اسپانیا کشوری نژادپرست است ولی در این کشور نیز مثل همه جای دنیا نژادپرست داریم و آن‌ها وینی را در اغلب بازی‌ها هدف قرار می‌دهند. باید در این مورد جدی‌تر فکر شود.»

دیدگاه‌ها