کد خبر : 1978286 | 16 آبان 1402 ساعت 17:43 | 34.2K بازدید | 98 دیدگاه

واکنش فوری به شعارها و حواشی

ناگهان یک فراخوان عجیب: نساجی واگذار می‌شود!

رضا حدادیان، مالک باشگاه نساجی، آماده است تا این باشگاه قائمشهری را به متقاضیان واگذار کند.

ناگهان یک فراخوان عجیب: نساجی واگذار می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، رضا حدادیان، مالک شرکت هواپیمایی وارش و یکی از خوش‌نام‌ترین مالکین خصوصی باشگاهی در فوتبال ایران، در امروز با انتشار نامه‌ای رسمی اعلام کرد که آماده است تا باشگاه نساجی مازندران را به افراد متقاضی و داوطلبین واگذار کند.

حدادیان که پنج فصل است مالکیت نساجی را برعهده گرفته و مخارج این تیم را می پردازد، در این مدت به همراه نساجی موفق شد یک جام حذفی را کسب کند و در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور پیدا کند. با این حال، نتایج ضعیف این فصل نساجی در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان، باعث بروز برخی نارضایتی‌ها و شعارها در فضای ورزشگاهی شده که این مسئله به مذاق این سرمایه‌گذار بخش خصوصی خوش نیامده است.

1950848

از آنجایی که فوتبال ایران کوچکترین درآمدی را برای مالکین باشگاهی به همراه نمی‌آورد، رتق و فتق امور یک باشگاه مانند نساجی جزء مسئولیت‌های اجتماعی افرادی مانند حدادیان یا شرکت‌های مختلف دولتی به حساب می‌آید. حدادیان که تیمش دیروز در ورزشگاه آزادی و در حالی که تیمش میزبان یک بازی خارج از خانه بود، با سه گل مغلوب نماینده ازبکستان شد و تعدادی از هواداران از همان ابتدای مسابقه شروع به شعار دادن علیه کادرفنی منتخب او کردند.

1950847

این مسئله و ادامه حواشی در صفحات هواداری باعث شده است که حدادیان در واکنشی، اقدام به اعلان تمایل برای واگذاری باشگاه نساجی مازندران کند. باشگاهی که منهای دوره حضور حدادیان، هرگز ثبات مالی و مدیریتی را به یاد ندارد. با این حال، منتقدین با شعارهای مانند بومی‌گرایی و... باعث رنجش و دلسردی حدادیان شده‌اند که در این سال‌ها بدون هیچ چشم‌داشتی نساجی را به یک باشگاه آبرومند در فوتبال ایران تبدیل کرده است.

متن نامه باشگاه نساجی و فراخوان واگذاری مالکیت را ببینید.

1950846

دیدگاه‌ها