کد خبر : 1978301 | 16 آبان 1402 ساعت 18:54 | 6.6K بازدید | 10 دیدگاه

محمد قربانی در جمع گلزنان برتر سپاهان

در روزی که سپاهان در استادیوم آزادی جشنواره گل به راه انداخت، هافبک جوان و تاثیرگذار این تیم نیز موفق شد نام خود را در لیست این تیم به عنوان گلزنان ثبت کند.

محمد قربانی در جمع گلزنان برتر سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در شرایطی موفق شد در جدال برابر آلمالیق ازبکستان به برتری پرگل دست یابد که اکنون شانس بالایی برای صعود از این گروه برای شاگردان ژوزه مورایس شکل گرفته است.

شاگردان مورایس که به واسطه حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا در تهران و استادیوم آزادی از حریف ازبکستانی خود میزبانی می‌کردند، در نهایت موفق شدند با 9 گل یکی از عجیب‌ترین نتایج لیگ قهرمانان را ثبت کنند.

در این بازی فرشاد احمدزاده، رضا اسدی، محمدجواد حسین‌نژاد، عیسی آل‌کثیر، محمد قربانی، شهریار مغانلو و رامین رضاییان یک شب تاریخی را شکل دهند و حریف را به این شکل بدرقه کنند. در ترکیب تهاجمی که مورایس مقابل حریف به میدان فرستاده بود تا با تکرار برد برابر آنها شانس صعود را برای خود افزایش دهد، محمد قربانی نیز در استادیوم آزادی پا به پای دیگر ستاره‌های این تیم توانست شب درخشانی را به نام خود ثبت کند. او بارها با قطع توپ در این بازی و ایجاد موقعیت برای هم‌تیمی‌هایش، در نهایت با ثبت گل کار خود را تکمیل کرد تا با خاطره‌ای شیرین استادیوم آزادی را ترک کند.

1950881

قربانی در بازی مقابل نیروی هوایی عراق نیز زننده یکی از گل‌های تیمش بود و این گل در جمع برترین‌ گل‌های هفته لیگ قهرمانان نیز قرار گرفته بود و اکنون با تکرار گلزنی در این رقابت‌ها، به جمع بازیکنان دو گله سپاهان پیوست و امیدوار است در رقابت با الاتحاد عربستان مجوز صعود به مرحله بعدی را کسب کرده و جاه‌طلبی خود را در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایش در آسیا دنبال کند.

قربانی که با نظر مورایس در پست دفاع و هافبک برای این تیم به میدان می‌رود، با توجه به بازی شناور و تهاجمی طلایی‌پوشان در این بازی نیز موفق به ثبت گل برای تیمش شد تا به این شکل عملکرد خوب خود را در این جدال به نمایش بگذارد و باید دید در ادامه مسابقات شرایط برای شماره 99 طلایی‌پوشان به چه شکل پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها