کد خبر : 1978336 | 16 آبان 1402 ساعت 20:51 | 36.4K بازدید | 14 دیدگاه

عکس شگفت‌انگیز از تالیسکا جای رونالدو

ستاره برزیلی النصر آماده درخشش دوباره در لیگ قهرمانان به جای فوق ستاره پرتغالی است.

عکس شگفت‌انگیز از تالیسکا جای رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النصر عربستان که در سه مسابقه دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به سه پیروزی رسید، امشب در نخستین بازی دور برگشت به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت، اما تغییر مهم در ترکیب این تیم حضور اندرسون تالیسکا به جای کریستیانو رونالدو است که البته هر دو بازیکن در دیدار قبلی برابر الدحیل گلزنی کردند.

النصر که سه روز قبل در هفته دوازدهم لیگ روشن عربستان به پیروزی مقابل الخلیج رسید، در حالی از ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه برابر الدحیل قطر قرار خواهد گرفت که چهار تغییر نسبت به بازی قبلی دارد و مهم‌ترین آن غیبت رونالدو به دلیل استراحت و حضور تالیسکا پس از سپری کردن محرومیت داخلی و بازگشت به آسیاست.

1950943

لوئیز کاسترو، سرمربی النصر، در مسابقه امشب مقابل الدحیل آیمریک لاپورت، عبدالله الخیبری، سکو فوفانا و کریستیانو رونالدو را نسبت به بازی قبل در ترکیب قرار نداده و محمد آل فتیل، سلطان الغنام، سامی النجعی و تالیسکا به جای آنها در زمین حضور دارند.

باشگاه النصر عربستان لباس شماره 94 اندرسون تالیسکا را در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه روی تور دروازه گذشته تا قاب خاصی برای تماشاگرانش به نمایش بگذارد و به نوعی به آنها پیغام بدهد که منتظر درخشش این ستاره برزیلی در دوحه باشند.

دیدگاه‌ها