کد خبر : 1978342 | 16 آبان 1402 ساعت 21:12 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

اشد مجازات برای هواداران جنجالی ایتالیا

فیورنتینا به دلیل توهین نژادپرستانه به بازیکنان یوونتوس با حکم انضباطی علیه طرفداران افراطی‌‌اش مواجه شد.

اشد مجازات برای هواداران جنجالی ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، علی‌رغم اینکه 7 هزار نفر از اولتراهای تندرو این بازی را تحریم کردند، هواداران فیورنتینا به اندازه کافی شعارهای نژادپرستانه را متوجه بازیکنان یوونتوس کردند تا با محرومیت مواجه شوند.

اعضای گروه کوروا فیسوله بازی یکشنبه سری A بین فیورنتینا و یوونتوس را به دلیل سیل و طوفان شدید در شهر فلورانس تحریم کردند.

در جایگاهی که معمولاً آن‌ها می‌ایستند جای خالی زیادی وجود داشت، اما با این وجود پس از اینکه شعارهای تبعیض‌آمیز علیه سه بازیکن یوونتوس صورت گرفت، آن بخش از سکوهای ورزشگاه به مدت یک سال نمی‌تواند میزبان طرفداران فیورنتینا باشد.

1950954

واضح‌ترین شعار آن‌ها علیه دوشان ولاهوویچ بود که به عنوان بازیکن سابق فیورنتینا به ورزشگاه آرتمیو فرانکی بازگشت و با توهین‌های نژادپرستانه مکرر مورد استقبال قرار گرفت.

گزارش ناظران بازی حاضر در ورزشگاه همچنین خاطرنشان کرد که قبل از شروع بازی، توهین نژادپرستانه علیه مویزه کین و وستون مک‌کنی هم صورت گرفته است.

این حکم یک محرومیت برای بخشی از سکوهای ورزشگاه مربوط به گروه افراطی فیورنتیناست و فقط یک حکم تعلیقی است که تنها در صورت وقوع تخلفات مشابه در سال آینده فعال می‌شود.

دیدگاه‌ها