کد خبر : 1978361 | 16 آبان 1402 ساعت 22:35 | 16.7K بازدید | 6 دیدگاه

طارمی در لیگ قهرمانان، آماده گل صعود

ستاره ایرانی پورتو جزء نفرات اصلی تیمش در دیدار مقابل آنتورپ بلژیک است.

طارمی در لیگ قهرمانان، آماده گل صعود

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 23:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه دو دراگائو مقابل تیم رویال آنتورپ بلژیک قرار خواهد گرفت.

مهدی طارمی که در سه دیدار اخیرشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا یک گل مقابل شاختار دونتسک به ثمر رسانده و در بازی با رویال آنتورپ بلژیک دو پاس گل داده بود، امیدوار است در مسابقه امشب هم بدرخشد و مهره موثری در خط حمله تیمش برای رسیدن به سومین پیروزی در این رقابت‌ها باشد.

ستاره ایرانی پورتو که در فصل جاری لیگ برتر پرتغال 10 بازی انجام داده و دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، امیدوار است آمارش در لیگ قهرمانان با یک گل و دو پاس گل را در بازی امشب برابر آنتورپ بلژیک بهتر کند و تیمش را در مسیر پیروزی قرار بدهد.

تیم فوتبال پورتو در حال حاضر با 6 امتیاز پشت سر بارسلونای 9 امتیازی، رتبه دوم جدول گروه H را در پایان دور رفت به خود اختصاص داده که در صورت برتری مقابل آنتورپ، فاصله امتیازی‌اش با این تیم بلژیکی را به 6 امتیاز افزایش می‌دهد و صعودش را تقریبا قطعی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها