کد خبر : 1978387 | 17 آبان 1402 ساعت 00:59 | 39.9K بازدید | 26 دیدگاه

نتوانستیم مانند بازی رفت ظاهر شویم

گالتیه: از توقف پرسپولیس استفاده نکردیم

سرمربی الدحیل می‌گوید که با وجود به ثمر رساندن گل اول بازی اما تیمش سازماندهی خوبی در زمین نداشته است.

گالتیه: از توقف پرسپولیس استفاده نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، النصر در یک دیدار جذاب و دیدنی موفق شد با نتیجه سه بر دو از سد الدحیل عبور کند. کریستوف گالتیه سرمربی قطری‌ها در نشست خبری پس از این دیدار و در جمع خبرنگاران باخت برابر تیم عربستانی را ناشی از افت عملکرد شاگردانش پس از به ثمر رساندن گل اول دانست.

گالتیه در این نشست گفت: مسابقه سختی بود، هرچند خوب شروع کردیم و موفق شدیم گل اول بازی را به ثمر برسانیم، اما در ادامه سازماندهی ضعیفی در زمین داشتیم.

او ادامه داد: ما باید بهتر بازی را کنترل می‌کردیم و توپ و بازیکنان را در موقعیت خوبی نگه می‌داشتیم، اما در این خصوص عملکرد ضعیفی داشتیم که به تیم النصر این فرصت را داد تا به بازی برگشته و گلزنی کند و روی مهارت‌های تک تک بازیکنان خود سرمایه‌گذاری کند.

1951082

گالتیه گفت: بازیکنان ما تمام توان خود را در زمین مسابقه گذاشتند، اما غیبت های پرتعداد بازیکنان روی ما تاثیر گذاشت. با این وجود موفق شدیم دو گل بزنیم و اختلاف را کم کنیم و در چنین مسابقاتی وقتی گل‌های زیادی دریافت می‌کنیم نمی‌توانیم پیروز شویم.

سرمربی الدحیل گفت: رویارویی با بازیکنان درجه یک برای ما تجربه خوبی است. بازیکنان ما در خط دفاعی و بخش تهاجمی باید استراتژی داشته باشند. برای این منظور، به کار و پیشرفت ادامه می‌دهیم. با توجه به اینکه یک امتیاز داریم، در نتیجه امیدمان برای صعود از بین رفته است.

گالتیه در ادامه صحبت‌های خود گفت: می‌دانستیم که بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال تاجیکستان با تساوی به پایان رسیده است و تمرکزمان بر کسب پیروزی در این دیدار بود. اما نتوانستیم به شکلی که در ریاض ظاهر شده بودیم، بازی کنیم. تیم النصر در تمام موقعیت‌هایی که داشت تعیین کننده ظاهر شد.

گالتیه در پایان گفت: تیم در بازی‌های زیادی گل خورده است، من با بازیکنان صحبت کردم و اشتباهات فقط برای بخش دفاعی نیست، بلکه اشتباه کل یک سیستم است، وقتی توپ را در اختیار داریم باید قوی‌تر حمله کنیم و وقتی دفاع می‌کنیم باید موقعیت بازیکنانمان خوب باشد، همان‌طور که در مسابقه با الریان این موضوع را نشان دادیم.

دیدگاه‌ها