کد خبر : 1978396 | 17 آبان 1402 ساعت 04:57 | 48K بازدید | 32 دیدگاه

هت‌تریکی که تالیسکا را آقای گل کرد؛

بهترین گلزن آسیا از النصر است ولی رونالدو نیست!

تالیسکا با سه گلی که در بازی مقابل الدحیل به ثمر رساند، با شش گل آقای گل فعلی لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود.

بهترین گلزن آسیا از النصر است ولی رونالدو نیست!

به گزارش "ورزش سه"، دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و جدای از اتفاقاتی که در این هفته رخ داد، جدول گلزنان این تورنمنت هم دست‌خوش تغییرات زیادی قرار گرفت. جدول گلزنان کاملا در اختیار نمایندگان غرب آسیاست و در این بین، تالیسکا از غیبت رونالدو در مقابل الدحیل نهایت استفاده را برد و با هت‌تریک در این بازی توانست خودش را با شش گل آقای گل آسیا معرفی کند.

پس از آن در رتبه دوم گلزنان با نام مشترک الکساندر میتروویچ مهاجم صربستانی الهلال و کوجی لابا از العین مواجه می‌شویم. میتروویچ که تا پیش از این در فوتبال انگلستان همراه با فولام با قدرت تمام کنندگی بالای خود یکه تازی می‌کرد، این شانس را دارد تا با در ادامه مسیر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا به گلزنی‌های خود ادامه دهد و زمینه ساز قهرمانی آنها در این تورنمنت شود.

1951091

پس از این سه بازیکن به ستاره نوظهور فوتبال عراق، علی جاسم، می‌رسیم. بازیکنی که در سن ۱۹ سالگی خودش مسیر درخشش در پیش گرفته و خود را با چهار گل در کورس آقای گلی آسیا قرار داده است.

در ادامه برای معرفی بهترین گلزن در بین تیم‌های ایرانی‌ باید در جمع سه گله‌ها گشت؛ جایی که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره جهان هم حضور دارد و در این بین محمدرضا آزادی، مهاجم آینده‌دار نساجی و رامین رضاییان، مدافعی که بیشتر از هر کاری گل زدن و گل ساختن را آموخته، در جمع سه گله‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته‌اند و باید دید آیا می‌توانند در این ترافیک سنگین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا، مسیر خود را جدا کنند یا خیر؟

دیدگاه‌ها