کد خبر : 1978428 | 17 آبان 1402 ساعت 10:12 | 17.4K بازدید | 11 دیدگاه

رد پای میلاد در شروع توفان آسیایی سپاهان (عکس)

مدافع چپ سپاهان دوباره در دیدار مقابل آلمالیق یکی از بهترین‌های تیمش بود.

رد پای میلاد در شروع توفان آسیایی سپاهان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان با نمایش فوق‌العاده در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل آلمالیق ازبکستان موفق به کسب پیروزی 9 بر صفر شد و همه بازیکنان این تیم روز خوبی پشت سر گذاشتند و حتی مدافعانی مثل میلاد زکی‌پور نیز رد پایشان در گل‌های این تیم دیده می‌شد.

میلاد زکی‌پور که سال گذشته جایگاه ثابتی در سپاهان به دست آورد و در این فصل هم حضور ثابت و تاثیرگذار در مسابقات‌شان داشته، در دیدار رفت لیگ قهرمانان آسیا مقابل آلمالیق ازبکستان یک گل تماشایی از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند که VAR بخاطر حضور عیسی آل‌کثیر در آفساید آن را رد کرد و در نیمه دوم هم یک پاس گل به رضا اسدی داد، اما او توانست در مسابقه برگشت هم نمایش خوبی ارائه کند.

این مدافع چپ سرعتی که تجربه چهار فصل حضور در لیگ قهرمانان آسیا همراه با استقلال را داشته، در سه دیدار امسال سپاهان در این رقابت‌ها نیز نمایش موثری ارائه کرده که در برد 9 گله برابر آلمالیق توانست روی دو گل اول تیمش موثر باشد.

1951181

میلاد زکی‌پور در دقیقه 8 با یک پرتاب اوت بلند سپاهان را صاحب موقعیت کرد که پس از ضربه پشت سر محمد قربانی و شوت فرشاد احمدزاده، دروازه آلمالیق ازبکستان باز شد و دو دقیقه بعد هم با نفوذ از جناح چپ موقعیت‌سازی کرد و در ادامه دوباره احمدزاده این فرصت را تبدیل به گل کرد که داور پس از بازبینی ویدئویی آن را نپذیرفت.

دومین گل مردود سپاهان در دقیقه 54 هم دوباره این مدافع پایه‌گذاری کرد که با نفوذ سریع از جناح چپ محوطه جریمه خلق موقعیت داشت، ولی باز هم VAR آن را رد کرد ولی پنج دقیقه بعد حرکت او از همین سمت زمین و پاسش را احسان پهلوان فرستاد تا رضا اسدی گلزنی کند.

زکی‌پور با این نمایش مقابل آلمالیق ازبکستان حالا امیدوار است دوباره شانس دعوت به تیم ملی را پیدا کند و وارد رقابت با احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی شود.

دیدگاه‌ها