کد خبر : 1978482 | 17 آبان 1402 ساعت 13:44 | 21.4K بازدید | 10 دیدگاه

جو کول:

سانچو فوق العاده است اما نیاز به آموزش دارد

جو کول، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس، می‌گوید وضعیت فعلی میان جیدون سانچو و منچستریونایتد حل شدنی است.

سانچو فوق العاده است اما نیاز به آموزش دارد

به گزارش "ورزش سه"، جو کول معتقد است که جیدون سانچو نیاز به آموزش دارد و وضعیت او در منچستریونایتد تنها با سازش هر دو طرف حل شدنی است.

ستاره سابق تیم ملی انگلیس گفت که دوست دارد با این وینگر جنجالی و ایجنتش صحبت کند تا به آن‌ها مشورت بدهد.

سانچو پس از اینکه اریک تن‌هاخ را دروغگو خطاب کرده بود به صورت انفرادی تمرین می‌کند. او از لیست بازی مقابل آرسنال کنار گذاشته شده بود و سپس به اظهارات سرمربی هلندی مبنی بر عدم آمادگی لازم خود واکنش عجیبی نشان داد.

1951254

جو کول، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس، در مورد وضعیت این بازیکن گفت: "جیدون سانچو نیاز به آموزش دارد. جیدون یک فوتبالیست فوق‌العاده است، مخصوصاً استعداد و کیفیتی قابل توجهی دارد اما او به کمی آموزش نیاز دارد و ممکن است به بلوغ بیشتری هم نیاز داشته باشد. او به وضوح یک بازیکن جوان با استعدادهای فراوان است. نمی‌دانم دقیقا چطور ولی حل شدن این وضعیت مستلزم حرکتی از سوی هر دو طرف است. چنین وضعیتی برای او در منچستریونایتد کارساز نخواهد بود و نمی‌دانم حرکت بعدی او چیست، اما او هنوز یک بازیکن است."

او اعلام کرد که تمایل دارد با سانچو صحبت کند: "من دوست دارم با او و ایجنتش صحبت کنم و سعی کنم کمکی داشته باشم. اگر من یک مربی جوان بودم، جیدون سانچو را انتخاب می‌کردم و فکر می‌کردم می‌توانم بهترین نتیجه را از او بگیرم. هر روز هفته به من سانچو را به عنوان سرمربی بدهید اما بازیکنی با آن کیفیت نیاز به کمی آموزش و کمک دارد."

دیدگاه‌ها