کد خبر : 1978566 | 18 آبان 1402 ساعت 03:37 | 23.1K بازدید | 7 دیدگاه

دستور صریح مورایس از شماره 10 سپاهان

ژوزه مورایس در نشست خبری پس از مصاف با آلمالیق از فرشاد احمدزاده خواست تا ضمن موقعیت‌سازی برای هم‌تیمی‌هایش به گلزنی هم بیشتر فکر کند.

دستور صریح مورایس از شماره 10 سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، در مصاف هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا برابر آلمالیق سرانجام طلسم گل نزدن یکی از مهره‌های کلیدی و مهم سپاهان در خط هجومی شکست و فرشاد احمدزاده موفق شد در جشنواره گلی که طلایی پوشان اصفهانی در ورزشگاه آزادی راه انداختند، شروع کننده گلزنی‌های سپاهان باشد و گل اول را با یک شوت پای چپ از داخل محوطه جریمه ثبت کرد.
پس از بازی با وجود درخشش بازیکنانی نظیر محمدجواد حسین‌نژاد، عیسی آل‌کثیر و سایر بازیکنان سپاهان عنوان بهترین بازیکن زمین به فرشاد احمدزاده داده شد و این بازیکن با مورایس در نشست خبری شرکت کرد.

1950560

نکته قابل توجه صحبت‌های سرمربی پرتغالی درباره فرشاد احمدزاده شماره 10 سپاهان بود که اعتبار ویژه‌‍ای به این بازیکن 31 ساله در فوتبال ایران بخشید. مورایس فرشاد را یکی از تاکتیکی‌ترین و تکنیکی‌ترین بازیکنان فوتبال ایران و بازیکنی منحصربه‌فرد توصیف کرد که در ایجاد موقعیت گلزنی برای هم‌تیمی‌هایش فوق‌العاده کار می‌کند، اما در همین حین مورایس از فرشاد که کنارش نشسته بود وحرف‌هایش را دنبال می‌کرد، درخواستی را مطرح کرد.
سرمربی پرتغالی در حالی که با خبرنگاران حرف می‌زد و زیرچشمی احمدزاده را هم زیر نظر داشت، از او خواست تا در بازی‌های آینده بیشتر به فکر گلزنی باشد تا ایجاد موقعیت گلزنی برای هم تیمی‌هایش.
احمدزاده طی سال‌های گذشته در پرسپولیس، فولاد، تراکتور و حالا سپاهان یکی از مهره‌های شاخص لیگ برتر بوده و حالا باید دید این درخواست صریح مورایس در نمایش‌های او تغییری ایجاد خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها