کد خبر : 1978648 | 18 آبان 1402 ساعت 02:54 | 26.9K بازدید | 60 دیدگاه

تن‌هاخ: خیلی ناراحتیم، به داور باختیم!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، پس از شکست ۴-۳ برابر کپنهاگن و سقوط به رده چهارم جدول گروه، در مورد مسائلی مانند اخراج مارکوس رشفورد، نمایش ضعیف تیم و امید به صعود به دور حذفی، صحبت کرد.

تن‌هاخ: خیلی ناراحتیم، به داور باختیم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد بازی حساس و سرنوشت‌سازش در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا را با نتیجه چهار بر سه واگذار کرد تا کارش برای صعود سخت‌تر از همیشه شود.

اریک تن‌هاخ، سرمربی این تیم پس از این شب تلخ، مقابل خبرنگاران آمد و پاسخگوی سوالات آنان بود.

نظرتان در مورد بازی؟
نمی‌توان به صورت کوتاه و مختصر این را گفت. یک ساعت وقت داری؟

1951615

اخراج رشفورد؟
در آن صحنه یک برخورد بود، ولی به هیچ وجه مستحق دریافت کارت قرمز نبود. شدت آن با شدت ضربه‌ای که باید کارت قرمز بگیرد قابل مقایسه نیست. تصمیم داور اشتباه بود. روند تصمیم‌گیری هم اشتباه است. وقتی صحنه را متوقف می‌کنید تا بارها آن را ببینید، ظاهر خطا را بسیار بدتر از واقعیتش می‌کند. هیچوقت قرار نبود فوتبال اینگونه شود. جای این کارها در فوتبال نیست و ارتباطی با آن ندارند.

شکست در خانه کپنهاگن؟
ما دو گل عالی به ثمر رساندیم، بازی را در دست داشتیم و به حریف اجازه موقعیت‌سازی نمی‌دادیم، اما در ادامه اتفاقاتی افتاد که همه چیز را به ضرر ما رقم زد. واقعاً ناامید شده‌ایم. بازی را ۱۰ نفر کنترل کردیم. توپ را حفظ کردیم و به برد نزدیک بودیم اما نشد. از ته قلب ناامید هستیم. فکر می‌کنم همه هواداران هم ناامید هستند.

تصمیمات داور؟
امشب داور با اخراج رشفورد و تصمیماتش در برخی قسمت‌های بازی به ما ضربه زد. فقط داستان امشب نیست که تصمیمات بر ضرر ما بوده‌اند، کل فصل همین بوده است. در نهایت نوبت ما هم خواهد رسید و وضعیت‌مان تغییر می‌کند.

1951616

جو رختکن؟
خیلی ناامید هستیم. ما سخت کار کردیم. خوب بازی کردیم و نتیجه صفر امتیاز است. این چیزی نیست که می‌خواستیم.

اعتراض‌تان به گل اول کپنهاگن؟
بله به آن گل هم معترضم. بازیکنی در مقابل اونانا قرار داشت که در آفساید بود و دید او را کور کرده بود‌. گل باید مردود می‌شد. پنالتی گل دوم هم اشتباه بود. همان‌طور که گفتم، تصمیمات داور بر روی بازی ما تاثیر گذاشت‌.

دیدگاه‌ها