کد خبر : 1978651 | 18 آبان 1402 ساعت 09:00 | 27.6K بازدید | 12 دیدگاه

می‌ترسیدم اوپامکانو مصدوم شود

توخل: قلبم داشت از جا کنده می‌شد

توماس توخل فاش کرد که بازی دادن به اوپامکانو برابر گالاتاسرای یک تصیمم کاملا ریسکی بود و او دلهره مصدومیت او را داشت.

توخل: قلبم داشت از جا کنده می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در گروه A لیگ قهرمانان، بایرن مونیخ با نتیجه 2-1 بر میهمان خود گالاتاسرای ترکیه غلبه کرد. هر دو گل بایرن مونیخ را هری کین در دقایق 80 و 86 به ثمر رساند و تنها گل گالاتاسرای را هم سدریک باکامبو در دقیقه 3+90 زد.

بایرن مونیخ 12 امتیازی شد و به‌عنوان سرگروه، صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرد. 

1951625

توماس توخل در نشست خبری پس از بازی گفت: «وقتی به موقعیت‌های بزرگ خودمان نگاه می‌کنم، مشخص است که خوب و درست از آنها استفاده کردیم، اما در مورد موقعیت‌های نصفه و نیمه، ناکارآمد بودیم. ما کمی شلخته و دستپاچه کار می‌کردیم. بازی نزدیکی بود ولی اگر مثل روز بازی با دورتموند کار می‌کردیم، زودتر می‌توانستیم به گل برسیم. در آن بازی تمام کنندگی ما عالی بود. من از انرژی و اراده‌ای که امشب نشان دادیم بسیار خوشحالم. در مجموع ما مستحق برد بودیم و خوشحالیم که به مرحله یک هشتم نهایی رسیدیم.»

1951627

توخل در مورد دبل هری کین گفت: «ما تقریبا می‌توانیم گلزنی او را در هر بازی را یک امر مسلم بدانیم، زیرا او اکنون بیش از یک دهه است که این کار را انجام می‌دهد. اما این اولین تغییر باشگاه، تغییر کشور و تغییر فرهنگ اوست. خیلی خوب است که او در این زمینه قدمی رو به جلو برداشته، زودتر مسئولیت پذیرفت و حالا شخصیت بزرگش را در بایرن هم نشان داده است.»

1951626

توخل در مورد مصدومیت جمال موسیالا که گفته می‌شود او را تا چهار هفته دور از میادین نگه خواهد داشت، گفت: «صحبت کردن فایده‌ای ندارد و پزشکان به خوبی از او مراقبت خواهند کرد. ما هنوز در مورد وضعیت دقیق آسیب‌دیدگی او مطمئن نیستیم، اما همه امکانات را در اختیار داریم تا عمیقاً به آن بپردازیم.»

مربی بایرن در مورد تعویض اوپامکانو گفت: « پیش از بازی، پزشکان به صراحت گفتند که او هنوز برای هر سه روز یک بار بازی کردن آماده نیست. با هر استارت اوپا در نیمه دوم، قلبم تقریباً از جا کنده می‌شد. برای اوپامکانو زود بود که در چنین بازی پرفشاری به میدان برود با این حال او واقعاً خوب بازی کرد. هنوز نمی‌توانم بگویم که آیا او می‌تواند برابر هایدنهایم بازی کند یا نه. باید تا جمعه یا شنبه صبر کنیم تا ببینیم عضله او چقدر خسته است و تا چه حد کشش دارد.»

دیدگاه‌ها