کد خبر : 1978654 | 18 آبان 1402 ساعت 09:18 | 11.6K بازدید | 19 دیدگاه

ما باید اول گروه شویم

اینزاگی: صعود کردیم ولی قانع نیستم

سیمونه اینزاگی از صعود زودهنگام اینتر به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان خوشحال بود، ولی گفت که باید صدرنشین به دور بعد بروند.

اینزاگی: صعود کردیم ولی قانع نیستم

به گزارش "ورزش سه"، دیشب از گروه D، تیم فوتبال اینتر موفق شد با تک گل دقیقه 86 لائوتارو مارتینز از روی نقطه پنالتی، میزبان خود سالزبورگ اتریش را مغلوب کند. 

1951565

با این نتیجه اینتر 10 امتیازی شد و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به رئال سوسیه‌داد در رده دوم جدول باقی ماند. هرچند صعود دو تیم به مرحله یک هشتم نهایی مسجل شد، چرا که سالزبورگ رده سومی با سه امتیاز و بنفیکای بدون امتیاز، در دو هفته باقیمانده از مرحله گروهی دیگر شانسی برای صعود نخواهند داشت.

اینتر 6 تغییر در یازده بازیکن ابتدایی نسبت به بازی قبلی برابر آتالانتا داشت و زمان زیادی طول کشید تا در نهایت اتریشی‌ها را شکست دهد.

1951631

سیمونه اینزاگی در پایان بازی گفت: «هیچ بازی لیگ قهرمانان آسان نیست. لحظاتی در نیمه اول وجود داشت که با مشکل مواجه شدیم، اما به عنوان یک متحد دفاع کردیم و به سالزبورگ فرصت‌های کمتری نسبت به بازی رفت در سن سیرو دادیم. صرف نظر از اینکه چه کسی از روی نیمکت به زمین رفت، ما بازی بسیار خوبی را مقابل تیمی با قدرت بدنی قابل توجه انجام دادیم. آنها جوان هستند و خیلی سخت می‌دوند. ما خوب کار کردیم و در 20 دقیقه پایانی بازی را کاملا در کنترل خودمان داشتیم.»

1951564

اینزاگی ادامه داد: «لائوتارو مارتینز برای ما بسیار مهم است، او همیشه مشتاق بازی است، اما فکر می‌کنم الکسیس سانچز و مارکوس تورام نیز بازی خوبی انجام دادند. هاکان چالهان اوغلو تلاش کرد تا تأثیر همیشگی خود را در بازی بگذارد، به این دلیل که در پستی بسیار عقب‌تر از آنچه به آن عادت کرده بود، بازی می‌کرد. ما تصمیم گرفتیم که او را نزدیک خط دفاع نگه داریم تا بتوانیم با چهار بازیکن از پشت دفاع کنیم. این برنامه ما برای مقابله با تاکتیک سالزبورگ بود.»

اینزاگی در مورد صعود اینتر گفت: «راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی، دو بازی مانده به پایان دور گروهی، باعث افتخار ماست و مدت‌ها بود که این اتفاق نیفتاده بود. ما راضی هستیم، اما می‌دانیم که هنوز دو بازی دیگر باقی مانده و آنها را دست کم نخواهیم گرفت. قانع نیستیم و می‌خواهیم تیم اول گروه شویم.»

دیدگاه‌ها