کد خبر : 1978655 | 18 آبان 1402 ساعت 09:32 | 45K بازدید | 53 دیدگاه

VAR دنبال چه بود؟

کین: عجیب بود، یک گل را سه بار جشن گرفتم!

هری کین در پایان بازی با گالاتاسرای اعتراف کرد که استرس داشت VAR گل اولش برابر گالاتاسرای را رد کند و اینکه متوجه نشد چرا دو بار آن گل را بررسی کردند.

کین: عجیب بود، یک گل را سه بار جشن گرفتم!

به گزارش "ورزش سه"، هری کین یک بار دیگر برای بایرن گل زد و نقش اصلی را در برتری 2-1 تیمش مقابل گالاتاسرای ایفا کرد. در دیداری که گالا نمایش سزاوارانه‌ای داشت و شایسته باخت نشان نداد، کین با دو گل خود در 10 دقیقه پایانی باعث برتری بایرن و قطعی شدن صعود این تیم به دور یک هشتم نهایی شد. کین در 15 بازی رسمی این فصل توانسته 19 گل برای بایرن بزند.

1951575

او در لیگ قهرمانان چهار گل برای بایرن زده و با رکورد روی ماکای برابری کرد. هر دو بهترین رکورد گلزنی در لیگ قهرمانان در اولین فصل حضورشان در بایرن را دارند. کین بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد.

1951633

ستاره انگلیسی به خبرنگاران گفت: «19 گل در 15 بازی؟ نمی‌توانم بگویم که تعجب کرده‌ام، اما واقعا خوشحالم.»

1951634

کین در مورد دشواری پیروزی برابر گالاتاسرای گفت: «در ارسال پاس‌های نهایی کمی عجول و بی‌دقت بودیم و مدت زیادی طول کشید تا به گل برسیم، اما ما صبور بودیم. به هم‌تیمی‌ها و هواداران برای پیروزی و قطعی شدن صعود تبریک می‌گویم و باید بگویم امشب به عنوان تیم خیلی خوب کار کردیم.»

کین ادامه داد: «واقعا بازی سختی بود و بعد از بازی رفت انتظارش را داشتیم. ما در نیمه اول به خوبی وارد محوطه جریمه می‌شدیم ولی پاس‌های آخر خوب نبودند. در نیمه دوم بهتر عمل کردیم و خوشحالم که به مرحله بعد صعود کردیم به عنوان یک مهاجم، عاشق گل زدن، حضور در زمین و برنده شدن هستم. من بسیار خوشحالم که به تیم کمک می‌کنم و خوشحالم که اینجا هستم.»

1951635

کین در مورد دو بار بررسی VAR بعد از گل اولش گفت: «بله، عصبی و مضطرب بودم که گل رد شود. عجیب بود و تقریباً سه بار گلم را جشن گرفتم. مطمئن نیستم که آنها در بار دوم چه چیزی را بررسی کردند، اما خوشحالم که گل در پایان حساب شد.»

دیدگاه‌ها