کد خبر : 1978656 | 18 آبان 1402 ساعت 09:47 | 21.5K بازدید | 23 دیدگاه

همیشه می‌توان به او تکیه کرد

نویر: افتخار می‌کنم با کین هم‌تیمی هستم

مانوئل نویر در پایان بازی با گالاتاسرای به شکلی ویژه از هری کین که موفق به زدن دو گل شد، ستایش کرد.

نویر: افتخار می‌کنم با کین هم‌تیمی هستم

به گزارش "ورزش سه"، مانوئل نویر دیشب پس از ماه‌ها در لیگ قهرمانان درون دروازه بایرن برابر گالاتاسرای ایستاد و هرچند نتوانست کلین‌شیت کند اما توانست چندین شانس گل را از حریف چغر و سرسخت ترکیه‌ای بگیرد. در دیداری که بایرن 2-1 به پیروزی رسید.

1951639

گلر ملی پوش آلمانی در پایان بازی که منجر به صعود بایرن به دور بعد لیگ قهرمانان شد، گفت: «این یک بازی خاص بود با جو عالی. یک بازی شبانه و در خانه، برای هر فوتبالیستی خاص است. بازگشت به زمین با تیم در لیگ قهرمانان مقابل چنین تیم بزرگی برای من چیز خاصی بود.»

1951640

نویر ادامه داد: «حضور خوبی درون محوطه جریمه گالاتاسرای داشتیم و بازی موقعیت‌های گل زیادی داشت. توانستیم توپ را به خوبی به گردش درآوریم. عبور از خط دفاعی آنها آسان نبود، زیرا آنها مهارت‌های پرسینگ بالایی دارند و بازیکنانشان خیلی خوب تکل می‌زدند. 

در هر صورت ما موفق شدیم گل‌های مورد نیاز خود را به ثمر برسانیم و برنده شویم. ما همیشه عطش برد داریم و باانگیزه هستیم. ما از گروه صعود کردیم، اما می‌خواهیم همه بازی‌هایمان در لیگ قهرمانان را ببریم و در نهایت قهرمان شویم.»

1951635

مانوئل نویر در مورد هری کین گفت: «ما همیشه می‌توانیم به او تکیه کنیم. او بازی‌های خوبش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را در بایرن نیز تکرار کرده است. هری کین یک پدیده است و افتخار می‌کنم که او اینجا با ما بازی می‌کند.»

دیدگاه‌ها