کد خبر : 1978663 | 18 آبان 1402 ساعت 10:55 | 155.8K بازدید | 111 دیدگاه

سر یونایتد را بریدند

اخراج رشفورد: یک میلیون سال هم قرمز نداشت!

اکثر کارشناسان انگلیسی معتقد بودند که داور دیشب در دادن کارت قرمز مستقیم به مارکوس رشفورد مرتکب اشتباه شد و همین تصمیم باعث شکست شیاطین سرخ شد.

اخراج رشفورد: یک میلیون سال هم قرمز نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس رشفورد در بازی منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا مقابل کپنهاگن با کارت قرمز مستقیم اخراج شد و کارشناسان در مورد اینکه آیا شایسته آن بود یا خیر، اختلاف نظر داشتند.

1951665

این مهاجم پس از بررسی VAR در دقیقه 42 از زمین اخراج شد و اخراجش باعث تغییر جریان بازی شد. شیاطین سرخ با دو گل پیش بودند، ولی دو دقیقه بعد از اخراج رشفورد گل اول را دریافت کردند و کمی بعد نیز میزبان بازی را مساوی کرد. هرچند برونو گل سوم را زد، ولی کپنهاگن در دقایق پایانی با زدن دو گل دیگر ورق را برگرداند و پیروز بازی شد.

1951663

صحنه اخراج: در حالی که رشفورد سعی می‌کرد از توپ محافظت کند، به طور اتفاقی روی ساق پای مدافع دانمارکی کوبید. او اکنون بازی بعدی مقابل گالاتاسرای که بازی حساسی است را از دست خواهد داد.

1951664

رابی ساویج معتقد است که کارت قرمز حق رشفورد بود. او به TNT Sports گفت: «این برای من یک کارت قرمز است. شاید او فقط قصد حفظ توپ را داشت، اما به پای بازیکن حریف ضربه زد و اخراج درست بود. واضح است که رشفورد روی ساق پا می‌کوبد. او رفت تا بدنش را بین بازیکن حریف و توپ قرار دهد، اما با انجام این کار، ناخواسته روی ساق پای بازیکن کپنهاگن کوبید. جای شکایتی نیست و این یک کارت قرمز است. هیچ راهی وجود ندارد که رشفورد بتواند بعد از آن در زمین بماند.»

1951666

با این حال، جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول، مخالفت کرد و در توییتی نوشت: «به هیچ وجه این یک کارت قرمز برای رشفورد نیست! از این تکرارهای حرکت آهسته که همه چیز را 10 برابر بدتر می‌کند، متنفرم.»

اوون هارگریوز و پل اسکولز نیز با کاراگر موافق بودند.

هارگریوز گفت: «نه، یک میلیون سال دیگر هم این یک قرمز نیست. او فقط سعی می‌کند پایش را بالا بیاورد و سپس با ساق پای بازیکن برخورد می‌کند. این کارت قرمز واقعا مزخرفی بود.»

اسکولز افزود: «این یک برخورد تصادفی است. او سعی می‌کند از توپش محافظت کند. اینجاست که درک داور از بازی باید زیر سوال برود.»

1951610

اریک تن‌هاخ، مربی یونایتد، نیز با نظر داور مخالف بود و در پایان بازی گفت: «در آن صحنه یک برخورد بود، ولی به هیچ وجه مستحق دریافت کارت قرمز نبود. شدت آن با شدت ضربه‌ای که باید کارت قرمز بگیرد قابل مقایسه نیست. تصمیم داور اشتباه بود. روند تصمیم‌گیری هم اشتباه است. وقتی صحنه را متوقف می‌کنید تا بارها آن را ببینید، ظاهر خطا را بسیار بدتر از واقعیتش می‌کند. هیچوقت قرار نبود فوتبال اینگونه شود. جای این کارها در فوتبال نیست و ارتباطی با آن ندارند.»

دیدگاه‌ها