کد خبر : 1978718 | 18 آبان 1402 ساعت 17:06 | 35.4K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره خاتون بم در گفت و گو با ''ورزش سه'':

آنفولانزا امانم را برید اما راهی جز بازی کردن نداشتم

نگین زندی زننده تک گل خاتون بم در دیدار با هیوندا از دلیل خستگی مفرطش در این بازی می‌گوید.

آنفولانزا امانم را برید اما راهی جز بازی کردن نداشتم

به گزارش ''ورزش سه''، دومین دیدار نماینده کشورمان در مسابقات جام باشگاه‌های زنان آسیا، با شکست ۲ بر ۱ آن‌ها مقابل هیوندا استیل‌رد کره‌جنوبی به پایان رسید. زننده تک گل خاتون بم در این مسابقه، نگین زندی، بازیکن ایذه‌ای ۲۰ ساله این تیم بود. زندی که ۲،۳ سالی است هم در تیم ملی بزرگسالان و جوانان و هم در رده باشگاهی برای خاتون می‌درخشد، در این دیدار هم علی‌رغم ابتلا به آنفولانزا زننده تک گل خاتون در دقیقه ۵۸ مسابقه بود.

او بلافاصله بعد از این مسابقه در گفت‌و‌گو با ''ورزش سه'' گفت: فقط حسرت می‌خورم که چرا در این بازی برنده نشدیم. امیدوار بودم که بتوانم نقش موثری در تیمم ایفا کنم اما متاسفانه اینطور نشد و در نهایت در روزی که می‌توانستیم برنده مسابقه باشیم، با شکست مواجه شدیم.

ستاره جوان و خوش تکنیک خاتون بم در پاسخ به این سوال که در نیمه دوم این مسابقه خستگی بدنی او مشهود بود گفت: می‌دانید که سرما خوردم و دیروز تا صبح زیر سرم بود. امروز خودم را با دارو به بازی رساندم و متاسفانه بازیکن دیگری نداشتیم که بتواند جایگزین من شود؛ به همین دلیل مجبور بودم با همین شرایط در زمین باشم و تمام توان خودم را برای موفقیت تیمم بگذارم. از حالا به بعد هم تمام نگاه من رو به جلو است. این بازی را فراموش می‌کنیم و از این لحظه به بعد به فکر دیدار بعدی مقابل نسف قارشی هستیم.

دیدگاه‌ها