کد خبر : 1978720 | 18 آبان 1402 ساعت 17:20 | 7.8K بازدید | 3 دیدگاه

قول می‌دهم پرقدرت‌تر برگردیم؛

جعفری: حسرت می‌خورم که چرا برنده نشدیم

سرمربی خاتون بم نمایش این تیم مقابل هیوندا کره جنوبی را قابل ستایش توصیف کرد.

جعفری: حسرت می‌خورم که چرا برنده نشدیم

به گزارش ''ورزش سه''، بعد از شکست خاتون‌بم مقابل هیوندای استیل کره جنوبی در هفته دوم رقابت‌های جام باشگاه های زنان آسیا، مرضیه جعفری، سرمربی خاتون بم در خصوص این مسابقه با خبرنگار ''ورزش سه'' به گفت‌وگو نشست. جعفری کم تجربگی و ویروس شایع شده در اردوی این تیم را علت اصلی رقم خوردن این نتیجه عنوان کرد.

سرمربی باتجربه خاتون در ابتدای این گفت‌وگو گفت: به بازیکنانم و تیمم برای ارائه این بازی افتخار می‌کنم. متاسفم که نتوانستیم نتیجه مطلوبی بگیریم اما من به تمام ارکان تیمم برای این مسابقه افتخار می‌کنم.

1951765

او در ادامه گفت: اگر بازیکنانم درگیر آنفولانزا نبودند قطعا این نتیجه رقم نمی‌خورد. ۷،۸ بازیکن من در زمین با بیماری بازی کردند و از دقایقی به بعد دیگر توان دویدن و بازی کردن نداشتند اما همه وجودشان را در زمین گذاشته بودند. بازیکن ذخیره‌ای نداشتم که بخواهم جایگزین آن‌ها کنم. مونا حمودی در این چند روز به حدی حالش بد شد که نتوانستم اصلا از او استفاده کنم، شهناز جعفری، نگین زندی، زهرا سربالی و چند بازیکن دیگر تیم را هم با قرص و دارو به بازی رساندیم.

نگین زندی تا همین امروز صبح حوالی ۱۱ به‌خاطر استفاده از دارو هوشیاری کامل نداشت و متوجه شرایط مسابقه نبود. تیم من با این شرایط برای پیروزی وارد زمین شده بود.

جعفری در ادامه در خصوص روند مسابقه گفت: از ابتدا برای کسب پیروزی وارد میدان شده بودیم، چیزی جزء پیروزی نمی‌خواستیم و حتی وقتی نگین زندی گل تساوی را به ثمر رساند به مساوی راضی نبودیم، به بازیکنانم گفتم حمله کنید چراکه برخلاف پیش‌بینی‌ها من قدرت برنده شدن در این مسابقه را در بازیکنانم می‌دیدم. شاید در بعضی از لحظات هم کم‌تجربگی مانع نتیجه‌گرفتن ما شد اما اینجا به شما قول می‌دهم که سال آینده با قدرت بیشتر و بهتر ما را در لیگ قهرمانان زنان آسیا خواهید دید.

سرمربی خاتون در پایان گفت: فقط می‌خواهم بگویم حیف شد که در این بازی برنده نشدیم اما به زودی نسخه بهتری از ما را خواهید دید.

دیدگاه‌ها