کد خبر : 1978771 | 18 آبان 1402 ساعت 21:48 | 6.6K بازدید | 4 دیدگاه

ماجرای مصدومیت ستاره خاتون مقابل هیوندا؛

قنبری: مسیر را برای دختران جوان هموار کردیم

زهرا قنبری، ستاره شماره ۹ خاتون در خصوص مصدومیتش در بازی مقابل هیوندا صحبت می‌کند.

قنبری: مسیر را برای دختران جوان هموار کردیم

به گزارش ''ورزش سه''، در جریان دیدار امروز خاتون بم مقابل هیوندا کره‌جنوبی از هفته دوم رقابت‌های جام باشگاه‌های زنان آسیا که با شکست نماینده کشورمان همراه شد، زهرا قنبری، ستاره ملی‌پوش خاتون به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد. قنبری که از ناحیه مچ پا دچار آسیب شده با خبرنگار ''ورزش سه'' گفت‌وگوی کوتاهی را انجام داد که در ادامه آن را خواهید خواند:

اول در خصوص مصدومیتت بگو، چه اتفاقی افتاد؟
حدود دقیقه ۸۰ بود که بازیکن حریف از پشت به من ضربه زد، با کتف به سمت زمین فرود می‌آمدم که پای چپم را تکیه‌گاه کردم و همان لحظه صدای مچم را شنیدم. در عین حال کتفم هم با زمین برخورد کرد که این هم خودش باعث درد شد.

به بازی روز یکشنبه مقابل نسف‌قارشی میرسی؟
نمی‌دانم، الان دو مسکن خوردم و تا فردا اگر بهبود پیدا نکنم ام آر آی می‌دهم. امیدوارم که مشکلم جدی نباشد و بازی سوم را هم در زمین باشم.

نگین زندی این روزها در نوک حمله تیم ملی و خاتون می‌درخشد، به عنوان کسی که سال‌ها در این پست بازی کرده عملکرد نگین را چطور ارزیابی می‌کنی؟
نگین بی‌اندازه با استعداد و درخشان است. امیدوارم قدر خودش را خیلی بیشتر از این بداند. او پتانسیل بالایی دارد. خوش به حال نسل نگین که ما قدیمی‌ترها اصطلاحا مسیر را برای آن‌ها صاف کردیم و حالا آن‌ها راحت‌تر می‌توانند بدرخشند.

بازی امروز چطور بود؟ فکرش را می‌کردی انقدر خوب ظاهر شوید؟
راستش در بازی امروز بیش از حد انتظار خوب بودیم. باوجود سرماخودگی بسیاری از بازیکنان و خستگی ناشی از مسابقات ملی، روبه‌روی قهرمان، کره‌جنوبی قد علم کردیم و قطعا می‌توانستیم برنده مسابقه باشیم. بدون ترس و هجومی ظاهر شدیم که واقعا این موضوع جای افتخار دارد.

دیدگاه‌ها