کد خبر : 1978784 | 19 آبان 1402 ساعت 07:30 | 46.6K بازدید | 36 دیدگاه

کاپیتان یونایتد فقط غر زدن بلد است!

محمد الیونسی، مهاجم کپنهاگن، برونو فرناندز را به دلیل تلاش‌هایش برای تأثیرگذاری بر داور در پیروزی 4-3 این تیم دانمارکی مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان مورد انتقاد قرار داد.

کاپیتان یونایتد فقط غر زدن بلد است!

به گزارش "ورزش سه"، همچنان بازی دیشب تیم‌های منچستریونایتد و کپنهاگن در چهارچوب لیگ قهرمانان اروپا، یکی از جذاب‌ترین بازی های این لیگ در فصل جاری از آب در آمد. جایی که کپنهاگن میزبان 4-3 یونایتد را شکست داد و بحران این تیم انگلیسی را عمیق تر کرد. ستاره سابق ساوتهمپتون یکی از شش گلزن آن شب در یک بازی جذاب بود که شامل یک اخراج و دو پنالتی بحث‌برانگیز بود.

در یکی از حاشیه‌های پرتعداد این بازی، الیونسی 29 ساله در گفت‌وگوی تندی با هافبک پرتغالی بعد از بازی دیده شد. او درباره این صحنه و برونو گفت: "فکر می‌کنم همه کسانی که یونایتد و او را دیده‌اند می‌دانند که او بازیکنی است که همیشه به داوران غر می‌زند. سعی کردم او را از داور دور کنم. به او گفتم: "تمام شد." چیزی بیشتر از این نبود. من بازیکنانی را دوست ندارم که جلو می‌روند و سعی می‌کنند روی داوران تأثیر بگذارند."

1951902

بازی چهارشنبه برای تیم میهمان مثبت آغاز شد و یونایتدها با دو گل راسموس هویلوند 2-0 جلو افتادند. اما کپنهاگن پس از اخراج مارکوس راشفورد به دلیل خطای شدید، راهی برای بازگشت به بازی پیدا کرد و در نیمه اول از طریق الیونوسی و دیوگو گونچالوس بازی را 2-2 کرد. این بازی پر هیجان سه گل دیرهنگام هم در نیمه دوم داشت و نهایتا با پیروزی کپنهاگن به اتمام رسید که تیم پرستاره و پر ادعای انگلیسی را به قعر جدول فرستاد. علاوه بر برونو، اریک تن‌هاخ هم به داوری بازی معترض بود.

دیدگاه‌ها