کد خبر : 1978792 | 19 آبان 1402 ساعت 00:41 | 8.2K بازدید | 31 دیدگاه

کلوپ: وقتی خوب دفاع نمی‌کنید باید ببازید

یورگن کلوپ پس از باخت تیمش برابر تولوز، در مورد مسائلی مانند VAR، رویکرد تیمش در بازی و شکست غیرمنتظره صحبت کرد.

کلوپ: وقتی خوب دفاع نمی‌کنید باید ببازید

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در دیداری جذاب از هفته چهارم لیگ اروپا، با نتیجه ۳-۲ مغلوب تولوز شد. کلوپ پس از بازی درباره نکات مختلفی با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

وی‌ای‌آر و رد گل سوم؟
من مطمئن نیستم که اصلاً به دست او برخورد کرده باشد. می‌توانستند از آن صحنه بگذرند و گل را قبول کنند اما به هر حال آن را هند گرفتند و گل رد شد.

شکست در بازی امشب؟
ما به اندازه کافی تهاجمی نبودیم. آن‌ها در تمام نبردها پیروز شدند. خیلی راحت توپ‌ها را از دست می‌دادیم. ما می‌توانستیم موقعیت‌های بیشتری خلق کنیم و باید همین کار را می‌کردیم. شما نمی‌توانید سه گل دریافت کنید و توقع داشته باشید بازی را ببرید. آن‌ها سخت‌تر جنگیدند و مستحق آن بودند.

سبک بازی تیم؟
بازی امشب تیم را دوست نداشتم. نکات مثبتی داشت اما نمی‌خواهم فقط به آنان بچسبم. در دفاع خوب نبودیم و وقتی در دفاع عملکرد خوبی ندارید نباید برد بخواهید. اگر در چالش‌های دفاعی پیروز نشویم، نمی‌توانیم تیم خوبی باشیم.

احساسات دیاز؟
قبل از بازی گفتم، او خیلی خوشحال است و من هم برای آزادی پدرش و هم برای خودش خوشحالم. او بسیار رنج کشیده بود و بسیار مستحق این حال خوب است.

نظر دیگری درباره هند؟
برای من آن توپ هند نبود. توپ به سینه می‌خورد و من تماسی با بازو نمی‌بینم، راستش را بخواهید، اصلا آن صحنه خیلی قبل‌تر از آن بود که گل را به ثمر برسانیم. من با خودم فکر می‌کردم ضربه آزاد کجاست و از کجا قرار است بازی را شروع کنند.

دیدگاه‌ها