کد خبر : 1978813 | 19 آبان 1402 ساعت 02:00 | 39.7K بازدید | 17 دیدگاه

داروینِ بی‌اعصاب: برو بابا حال داری! (عکس)

داروین نونیز پس از سوت پایان بازی و شکست برابر تولوز، با بازیکن حریف دست نداد و با عصبانیت به سمت رختکن رفت.

داروینِ بی‌اعصاب: برو بابا حال داری! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امشب لیورپول در هفته چهارم مسابقات لیگ اروپا، برابر تولوز فرانسه قرار گرفت. با توجه به اینکه آن‌ها بازی قبل را با نتیجه ۵-۱ پیروز شده بودند، انتظار می‌رفت که در این بازی نیز کار راحتی داشته باشند.

بازی اما طبق انتظارات پیش نرفت و تولوز در همان نیمه اول گلزنی کرد و به برتری رسید. در حالی که میزبان دو-صفر جلو افتاده بود، داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول، در دقیقه ۷۳ به بازی آمد تا مانع شکست تیمش در این دیدار شود. قرمزها در دقیقه ۷۴ موفق به گلزنی شدند اما کمی بعد دوباره گل خوردند و بازی ۳-۱ شد‌.

در هشتادونهمین دقیقه بازی، دیوگو ژوتا گل دوم لیورپول را به ثمر رساند و چند دقیقه پایانی را بسیار حساس کرد. در دقیقه ۸+۹۰ پس از اینکه شوت نونیز بلاک شد، کوانسا دروازه تولوز را باز کرد و همه چیز مساوی شد، اما داور در تصمیمی عجیب برخورد مشکوک به هند مک‌آلیستر در لحظاتی قبل از گل را بررسی و هند اعلام کرد تا گل لیورپول مردود شود.

1951979

این اتفاق موجب اعتراض بازیکنان لیورپول شد. به‌خصوص نونیز که پس از گل سوم به‌شدت خوشحال بود و از اینکه توانسته بود در بازگشت تیمش به بازی موثر واقع شود هیجان‌زده شده بود.

1951980

عصبانیت او پس از سوت پایان بازی هم کاهش نیافت و هنگامی که بازیکن حریف برای دست دادن به او رسید، این مهاجم با عصبانیت دست او را رد کرد و به سمت رختکن رفت.

او تنها عضو لیورپول نبود که از وضعیت خشمگین بود. یورگن کلوپ نیز در نشست پس‌ از بازی هم به تصمیم داور مبنی بر رد کردن گل اعتراض داشت هم به محل برگزاری کنفرانس که سر و صدا و خوشحالی هواداران تولوز به وضوح شنیده می‌شد و مزاحم نشست بود.

دیدگاه‌ها