کد خبر : 1978865 | 19 آبان 1402 ساعت 15:01 | 28.9K بازدید | 31 دیدگاه

عاشق تحریک کردن رئال و جنجال در برنابئو بودم!

جرارد پیکه اعتراف کرد که در دوران فوتبالش به خصوص قبل از ال‌کلاسیکو، از بیان اظهاراتی که باعث تحریک هواداران رئال می‌شد، استقبال می‌کرد.

عاشق تحریک کردن رئال و جنجال در برنابئو بودم!

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه همیشه شخصیتی جنحالی در فوتبال اسپانیا بود و الان که فوتبال را کنار گذاشته نیز همین روش را ادامه می‌دهد. برای مثال او در مصاحبه چند روز پیش خود و در مورد قهرمانی سال 2022 رئال در لیگ قهرمانان گفت که این جام حق رئال نبود و کسی آن را به یاد نخواهد آورد.

1952058

پیکه دیشب میهمان شبکه آنتنا 3 بود و در مورد علاقه‌اش به جنجال گفت: «بله، من همیشه تحریک کردن رقبا و تنش و جنجال را دوست داشتم اما تنش کلامی، نه فیزیکی. اینکه چنین تنشی به درگیری فیزیکی ختم شود برایم قابل درک نبود. به خصوص در زمین اسپانیول و رئال مادرید که همیشه هیجانم را بیشتر می‌کرد.»

پیکه ادامه داد: «من دوست دارم تحریک کنم. من جنجال را دوست دارم و در آن احساس راحتی می‌کنم. وقتی بازی می‌کردم، عاشق دربی‌ها و ال کلاسیکوها بودم و می‌خواستم جو پر تنش باشد. در برنابئو علیه من سوت می‌زدند و شعار می‌دادند اما در همین حد ولی در زمین اسپانیول بارها به خانواده‌ام توهین می‌کردند که انگیزه‌ام برای درخشش را بیشتر می‌کرد. این اواخر از بازی در زمین اسپانیول بیشتر از برنابئو لذت می‌بردم.»

1944861

پیکه در پایان گفت: «من در خیابان‌های مادرید مورد استقبال هواداران رئال قرار گرفته‌ام و عکس و امضا داده‌ام. شاید برخی از آنها در شبکه‌های اجتماعی به من توهین هم کرده بودند یا در ورزشگاه علیه من سوت زده باشند اما در برخورد رودرو همیشه احترام می‌گذاشتند. برای من فوتبال یک نمایش بود و انتقادات به رفتارهایم درون زمین، هیچ تاثیری روی من نداشتند. این خصوصیت مهمی است و به شما اجازه می‌دهد از لحاظ ذهنی همیشه آماده چالش‌ها باشید.»

دیدگاه‌ها