کد خبر : 1978909 | 19 آبان 1402 ساعت 16:57 | 32.4K بازدید | 21 دیدگاه

بلینگام کوتاه‌ نمی‌آید: این جایزه هم برای جود!

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، بار دیگر به عنوان بهترین بازیکن ماه رقابت‌های لالیگا انتخاب شد.

بلینگام کوتاه‌ نمی‌آید: این جایزه هم برای جود!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام که از زمان پیوستن به رئال مادرید به عنوان یکی از بهترین بازیکنان این تیم و حتی فوتبال اروپا شناخته می‌شود جایزه بهترین بازیکن لالیگا در ماه اکتبر را هم از آن خود کرد. 

این ستاره انگلیسی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از بروسیا دورتموند جدا شد و به رئال مادرید پیوست و از آن زمان تا به حال موفق شده جایزه بهترین بازیکن ماه آگوست، سپتامبر و حالا اکتبر را هم از آن خود کند. 

عملکرد درخشان او در ترکیب رئال در رقابت‌های این فصل لالیگا و خصوصا دو گلی که این ماه برابر بارسلونا به ثمر رساند و این تیم را از شکست برابر رقیب قدیمی نجات داد باعث شد که همه با انتخاب او به عنوان بهترین بازیکن اکتبر موافق باشند. 

1950837

بلینگام پس از دریافت این جایزه گفت: «بار دیگر از شما به خاطر اینکه این جایزه را به من اهدا کردید ممنونم. از تمام حمایتی که دریافت می‌کنم سپاسگزارم و امیدوارم که بتوانم باز هم جوایز بیشتری به دست آورم.

تساوی برابر رایو وایه‌کانو پس از پیروزی مهم و بزرگ برابر بارسلونا کمی ناامیدکننده بود، اما ما باید از چنین سبک دیدارهایی به خوبی درس بگیریم. پس از آن توانستیم نمایش خوبی در لیگ قهرمانان داشته باشیم. حالا بازی مهمی مقابل والنسیا داریم. از این بازی لذت خواهیم برد و سعی می‌کنیم برنده باشیم.»

دیدگاه‌ها