کد خبر : 1978915 | 19 آبان 1402 ساعت 17:34 | 16.6K بازدید | 44 دیدگاه

این روند را عوض می‌کنیم

تن‌هاخ: تک تک بازی‌های باخته را باید می‌بردیم!

مربی هلندی منچستریونایتد معتقد است تیمش باید در تمام 9 دیداری که باخته، برنده زمین را ترک می‌کرد.

تن‌هاخ: تک تک بازی‌های باخته را باید می‌بردیم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فردا در اولدترافورد میزبان لوتون از هفته 12 لیگ برتر انگلیس است. شیاطین سرخ اوضاع خوبی ندارند و پس از شکست از کپنهاگن در لیگ قهرمانان، حالا تعداد باخت‌های فصلشان به 9 رسیده است. یونایتد در رده هشتم جدول لیگ برتر قرار دارد.

1951620

تن‌هاخ در مورد 9 شکست یونایتد گفت: «این در مورد نتیجه نهایی است و ما باید در همه آن بازی‌ها پیروز می‌شدیم، بنابراین ما بسیار ناامید هستیم. باید این روند را عوض کنیم. فکر کردن به آن و سپس مدیریت درست بازی‌ها، چیزی است که من روی آن تمرکز می‌کنم.»

شخصیت بازیکنان: «فکر می‌کنم ما در بازی برابر فولام و برنتفورد ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم بر چالش‌های بزرگ غلبه کنیم و از باخت یا تساوی، برد بسازیم. تیم بازیکنانی با شخصیت بالا دارد.»

تن‌هاخ در مورد فرم مارکوس رشفورد گفت: «او خوشحال نیست، پس ما هم خوشحال نیستیم. او انتظارات زیادی از خودش دارد و در حال حاضر در بهترین فرم خود نیست، اما می‌دانم که بازخواهد گشت. وقتی تیم بهتر بازی می‌کند، او بهتر بازی می‌کند و گل می‌زند. من به او اطمینان دارم. او کاملاً در خدمت تیم است و به مسیر درست باز خواهد گشت. این می‌تواند خیلی سریع اتفاق بیفتد. گاهی اوقات شما فقط به یک بازی نیاز دارید و من مطمئن هستم که او به فرم خوبش خواهد رسید.»

1951870

تن‌هاخ در مورد لوتون گفت: «من فکر می‌کنم این اواخر آنها عملکرد و نتایج خوبی داشته‌اند. ما از این موضوع آگاه هستیم و بازی آسانی در لیگ برتر وجود ندارد. شما باید در بهترین فرم خودتان باشید و باید 100 درصد تمرکز داشته باشید تا برنده شوید.»

مربی هلندی در مورد ایوانز گفت: «فعلا مشخص نیست وضعیت دقیق او چه خواهد بود، ولی برای بازی فردا در دسترس نیست.»

نیمکت‌نشینی‌های میسون مونت: «فصل جاری او چند بازی فیکس بوده است. همچنین اخیرا مقابل نیوکسل، اما همیشه دلایلی وجود دارد و گاهی اوقات، مانند مصدومیت در ابتدای فصل و عملکرد خوب دیگر بازیکنان. او باید منتظر زمان مناسب خودش باشد.
اصلاً  انتظارات ما از مونت تغییر نکرده، اما او فصل را شروع کرد و سپس مصدوم شد. این بدترین لحظه برای مصدوم شدن یک بازیکن جدید است، زیرا روند وفق‌پذیری با تیم را متوقف می‌کند و این یک اتفاق تلخ برای او بود. او حالا باید جای خودش در تیم را پیدا کند.»

دیدگاه‌ها