کد خبر : 1978922 | 19 آبان 1402 ساعت 17:55 | 18.3K بازدید | 8 دیدگاه

بازیکنان ما به‌خوبی شرح وظایف را انجام دادند؛

پیروانی: بیخود نیست که ملوان اینجای جدول است

مربی تیم استقلال خوزستان در نشست خبری از تماشاگران ملوان و این تیم تمجید کرد.

پیروانی: بیخود نیست که ملوان اینجای جدول است

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین پیروانی در شروع صحبت‌هایش درگذشت علی نیاکانی، پیشکسوت فوتبال انزلی، را تسلیت گفت و ادامه داد: بیخود نیست که تیم فوتبال ملوان در اینجای جدول هست. آقای تارتار تیم خوبی را ساخته و بازی بسیار سختی برای ما بود. از قبل با همکاران و سرمربی تیم که جلسات فنی را برگزار کردیم، می‌دانستیم تیمی است که نسبت به شرایط بازی تاکتیک مختلف را مرور می‌کند.

وی افزود: شروع بازی آنها با استفاده از فضای پشت مدافعان و استفاده از سرعت رضا جعفری بود. بعد که ما با دفاع صحبت کردیم و تلاش داشتیم پشت دفاع را محدود کنیم. در نیمه دوم هم بازی را سخت کردند اما جا دارد یک خدا قوت به بازیکنانمان بگویم که چند نفر از آنها زیر 23 سال بودند. آنها شرح وظایف خود را به خوبی انجام دادند و مسئولیت خود را در زمین پیاده کردند.

او درباره ملوان گفت: خیلی سخت است جلوی این تماشاگران بازی کنیم. بازی سختی بود و ما یک امتیاز کسب کردیم اما می‌دانستیم این یک امتیاز زیاد به دردمان نمی‌خورد، ما امیدوار بودیم از ضد حملات استفاده کنیم و به برد برسیم. اگرچه در دقایقی از بازی مالکیت را به ملوان دادیم اما در کل بازی خوبی بود و امیدوارم هر دو تیم در ادامه راه موفق باشند.

دیدگاه‌ها