کد خبر : 1978924 | 19 آبان 1402 ساعت 17:53 | 17.6K بازدید | 19 دیدگاه

خوشحالی پوچتینو: بازی با پپ باعث افتخار است!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید از اینکه قرار است برابر منچسترسیتی و پپ گواردیولا قرار بگیرد بسیار خوشحال است.

خوشحالی پوچتینو: بازی با پپ باعث افتخار است!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی یکشنبه شب در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان منچسترسیتی خواهد بود.

آنها هفته گذشته در دیداری تماشایی و جذاب موفق شدند تاتنهام را که صدرنشین این رقابت‌ها بود با چهار گل در هم بکوبند و سه امتیاز ارزشمند و مهم را از این دیدار به دست آورند و حالا امیدوار هستند که بتوانند به این روند خوب ادامه دهند و این هفته هم برابر صدرنشین این مسابقات به پیروزی برسند. 

پوچتینو دقایقی قبل در نشست خبری پیش از بازی برابر سیتی حاضر شد و با خبرنگاران گفت‌وگو کرد. 

1950682

چالش‌های رویارویی با سیتی: همه چیز زمانی شروع شد که پپ گواردیولا در بارسلونا بود و باعث شد این تیم خاص شود و حالا من باید با یکی از خاص‌ترین مربیان دنیا روبرو شوم. رویایی با این باشگاه همیشه بسیار جذاب است. خاطرات بسیاری دارم که بعضی خوبند و بعضی چندان خوب نیستند. دیدن دوباره پپ باعث افتخار است.

تعجب از دعوت نشدن استرلینگ به تیم ملی انگلیس: صحبت درباره این موضوع سخت است چون من دوست ندارم حرفی علیه این تصمیم بزنم و به آن احترام می‌گذارم. نه تنها رحیم، بلکه تمامی بازیکنان انگلیسی دوست دارند به تیم ملی برسند. تنها راه تغییر این شرایط این است که بیشتر تلاش کنند.

چهار روز پس از بازی دیوانه‌وار با تاتنهام: چرا دیوانه‌وار؟ (می‌خندد) من درس‌های بسیاری از این بازی گرفتم. پس از تساوی 2-2 بسیار مورد انتقاد بودم و همه فکر می‌کردند مقصر هستم چون به بازیکنانم یاد ندادم احساس‌شان را کنترل کنند و این نکته مهمی است. بازیکنان من کنترل خوبی روی بازی داشتند و توانستند آنها را وادار به اشتباه کنند. این بازی دیوانه‌وار اما منصفانه بود.

آیا سیتی بهترین تیم اروپاست: برای من آنها بهترین تیم هستند چون بهترین کادر فنی، سرمربی و سازماندهی را دارند. وقتی چنین نتایجی به دست می‌آید به این خاطر است که از بالا تا پایین همه چیز عالی است. ما می‌خواهیم با آنها رقابت کنیم و این سه امتیاز برای ما اهمیت بسیاری دارد. 

ضربه به فوتبال با تکرار قهرمانی یک تیم: همه تیم‌ها در تلاش هستند تا با آنها رقابت کنند. حالا باید باهوش‌تر باشیم و سعی کنیم آنها را به چالش بکشیم. ما همه در تلاش هستیم تا جایگاه آنها را کسب کنیم. 

موافقت با آرتتا یا پوستکوگلو بر سر کمک داور ویدیویی: قضاوت برای من دشوار است چون نمی‌دانم شرایط آنگه یا میکل چطور است. من فکر می‌کنم شرایط بازی دوشنبه شب مشخص بود. اگر برگردیم و به صحبت یورگن کلوپ پس از بازی لیورپول و تاتنهام گوش کنیم، گلایه او منطقی است یا حتی حرف آرتتا هم درست بود. ما نمی‌توانم وار را حذف کنیم چون نیاز داریم از آن به بهترین شکل استفاده کنیم، چون این تکنولوژی وجود دارد. همه می‌دانستند که چند سال اول استفاده از آن دشوار خواهد بود. من گلایه کلوپ و آرتتا و صحبت پوستکوگلو را می‌پذیرم. ما باید خودمان را با این شرایط سازگار و از باشگاه‌مان دفاع کنیم. این طبیعی است.

دیدگاه‌ها