کد خبر : 1978916 | 19 آبان 1402 ساعت 17:27 | 43.8K بازدید | 43 دیدگاه

پیش‌بینی پپ: چلسی به زودی قهرمان خواهد شد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که چلسی به زودی در بین مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر قرار خواهد گرفت.

پیش‌بینی پپ: چلسی به زودی قهرمان خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه استمفوردبریج روبروی چلسی قرار بگیرد. 

آنها با پیروزی پر گل هفته گذشته برابر بورنموث و شکست تاتنهام برابر چلسی موفق شدند بار دیگر با یک امتیاز اختلاف صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شوند و حالا امیدوار هستند که با پیروزی برابر چلسی بتوانند این جایگاه را حفظ کنند. 

گواردیولا دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

1950782

بازی با چلسی: آنها در حال تبدیل شدن به تیمی بهتر و باشگاهی جدید با بازیکنان جدید هستند. دیر یا زود به مدعی اصلی قهرمانی بدل خواهند شد و کیفیت لازم و کافی برای چنین جایگاهی را در تمامی ابعاد دارند. 

ارائه بازی بهتر نسبت به سال گذشته: نمی‌دانم. این تیم فصل گذشته واقعا خوب بازی کرد و همین‌طور فصل پیش از آن هم خوب بودیم. من قصد ندارم عملکرد تیمم در سال‌های قبل را دست‌کم بگیرم، اما باید تاکید کردم که ثبات و شرایط خوب روانی به خوبی در سیتی مشهود است. 

جان استونز: او مصدوم است و برای بازی برابر چلسی آماده نیست. باید شرایطش را پس از وقفه دیدارهای ملی بررسی کنیم. نمی‌دانم که به بازی لیورپول می‌رسد یا نه. زوج او در کنار رودری یکی از دلایل کلیدی موفقیت ما بود، اما این فصل نتوانستیم زیاد از این ترکیب استفاده کنیم.

پالمر و استرلینگ: واقعا برای پالمر خوشحال هستم. یکی از دلایل جدایی او این بود که فرصت بازی بیشتری داشته باشد و حالا به آن رسیده است. به او تبریک می‌گویم چون واقعا خوب بازی می‌کند. استرلینگ هم عالی است. او به روزهای اوجش برگشته است. عملکرد او در سال‌های ابتدایی حضور من در سیتی واقعا برای ما مهم بود. 

دی بروینه: نمی‌دانم. دو روز پیش با او حرف زدم و احساس خوبی داشت، اما با ما تمرین نمی‌کند و زیاد نمی‌دود. فکر می‌کنم بهتر است که فشار زیادی روی این مصدومیت‌ها نیاوریم. وقتی احساسش خوب باشد و دکترها هم مطمئن باشند، قدم بعدی را برخواهیم داشت. نباید زیاد برای بازگشت عجله کرد. او مصدومیت سخت و جراحی داشته و باید قدم به قدم پیش برود.

دیدگاه‌ها