کد خبر : 1978937 | 19 آبان 1402 ساعت 18:54 | 23.1K بازدید | 6 دیدگاه

از همه استفاده می‌کنم تا بگویم به شما اعتقاد دارم

پاسخ اوزونیدیس به ساکت: این بهترین زمین ایران است

سرمربی گل گهر می‌گوید به همه بازیکنان تیمش اعتقاد دارند و تغییرات ترکیب گل گهر به همین دلیل است‌.

پاسخ اوزونیدیس به ساکت: این بهترین زمین ایران است

به گزارش "ورزش سه"، مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل گهر سیرجان، در کنفرانس خبری پس از بازی با مس رفسنجان در ابتدا گفت: بازی بسیار مهمی برای ما بود، چون دو بازی گذشته نتیجه خوبی نگرفته بودیم و عکس العمل امروز ما خیلی مهم بود. به بازیکنانم تبریک می‌گویم بابت تلاش و عملکردشان و همچنین سه امتیازی که گرفتند. هدف ما امروز این بود. ما جلوی تیم خیلی قابل احترامی بازی کردیم و می‌دانستیم که این تیم امروز فوتبال بازی می‌کند. به همین خاطر به بچه‌ها گفته بودیم شکل فشرده‌ای داشته باشند و از همین به گل رسیدیم و شانس‌های دیگری هم داشتیم. من فکر می‌کنم امروز شایسته پیروزی بودیم.

مارینوس در مورد انتقاد حریف از بلندی چمن بیان کرد: اگر بخواهیم از این زمین انتقاد کنیم پس در مورد بقیه زمین‌ها باید چه بگوییم؟ در بازی بعضی وقت‌ها یک بهانه‌هایی پیدا می‌شود، ولی به عقیده‌شان احترام می‌گذارم. یکی از بهترین زمین‌های ایران را داریم.

او در مورد مدافعین تیمش گفت: من کاملا به مدافعانم اعتقاد دارم و یک وقت‌هایی اشتباهات فردی پیش می‌آید‌ هر بازی شرایط خودش را دارد و من فکر می‌کنم دفاع‌های خوبی دارم. اول بازی یکی-دو صحنه بود، ولی بعد از آن کل سازمان تیم‌مان خوب بود. وقتی شما شکل و سازمان فشرده‌ای داری برای حریف بازی سخت می‌شود.

ویدئو: 316238

او در مورد تغییرات متعدد ترکیب گل گهر گفت: اگر تغییراتی ندهم، یعنی به بازیکنان دیگر اعتقادی ندارم. برای من تمام بازیکنان قابل اعتماد هستند و فرقی نمی‌کند چه کسی بازی می‌کند. اگر می‌خواستیم با ۱۱ بازیکن بازی کنیم، چرا با ۲۵ بازیکن قرارداد بستیم؟ باید کل بازیکنان آماده باشند و هر وقت بخواهیم، با صددرصدشان بازی کنند‌. این نتیجه برای گل گهر است نه بازیکنان. ما دو هفته تا بازی بعدی زمان داریم و زمان خوبی لست که به آمادگی بیشتری برسیم‌. برای من خوب است که این زمان را داریم و هواداران و باشگاه از این نتیجه خوشحالند. ما باید فشار را برای بهتر شدن ادامه بدهیم.

او در مورد مالکیت بیشتر مس در نیمه دوم گفت: تیم‌های دیگر هم تلاش می‌کنند و طبیعتا هر تیمی ۱۵ تا ۲۰ دقیقه مالک بازی می‌شود و مهم این است در این شرایط تمرکزمان را از دست ندهیم. اینطور نیست که یک تیم ۹۰ دقیقه مالک توپ باشد. ما آمادگی حالات مختلف را داریم. ما جلوی تیم خوبی بازی داشتیم. حتی مقابل تیم‌های پایه خودمان هم بازی کنیم آنها دقایقی مالک توپ می‌شوند. برای مثال مقابل هوادار فوق العاده بودیم ولی نتیجه نگرفتیم.

سرمربی گل گهر در پایان گفت: مهم این است در روزهای خوب اعتماد به نفس داشته باشیم. ما بردیم و خوشحالیم ولی نهایتا این شادی تا فرداست و چه ببری چه ببازی، باید تمرکزت را برای ادامه کار بگذاری‌. تیم خوبی داریم و مهم این است که نقاط مثبت‌مان را حفظ کنیم و نقاط منفی‌مان را بهبود ببخشیم.

دیدگاه‌ها