کد خبر : 1978939 | 19 آبان 1402 ساعت 19:11 | 17.4K بازدید | 4 دیدگاه

یک گل فراموش‌نشدنی با آزار مداوم حریف؛

نمایش اروپایی هافبک سابق سرخ‌ها در اکباتان

سامان نریمان جهان در مصاف با شمس آذر بهترین بازیکن زمین بود و بارها با حرکات خود دفاع تیم حریف را به هم ریخت.

نمایش اروپایی هافبک سابق سرخ‌ها در اکباتان

به گزارش "ورزش‌ سه"، مصاف پیکان و شمس آذر اگرچه با تساوی یک بر یک تمام شد و دو تیم امتیازات را در ورزشگاه دستگردی اکباتان تقسیم کردند، اما این مصاف شاگردان دقیقی و خطیبی پر بود از موقعیت‌های گل و چشم‌نواز که سبب شد یک بازی تماشایی رقم بخورد.

در این بین بی‌شک یکی از عوامل جذابیت این مسابقه عملکرد سامان نریمان بود که در تمامی حملات تیم فوتبال پیکان رد پایی از ستاره سابق پرسپولیس و تراکتور دیده می‌شد و تک گل شاگردان خطیبی هم با یک والی خیره‌کننده و تماشایی توسط او با ضربه‌ای از پشت محوطه جریمه به ثمر رسید؛ گلی که سامان با سال‌ها تجربه گلزنی در لیگ برتر فوتبال ایران می‌گوید بهترین گل او در دوران فوتبالش بوده است.

1952186

علاوه بر این گل که نریمان‌جهان در نیمه اول به ثمر رساند، در نیمه دوم هم چندین مرتبه تا آستانه گلزنی پیش رفت. او که حلقه اتصال خط دفاعی و هجومی سفیدپوشان پیکانی به شمار می‌رفت، بارها با پاس‌های دقیق خود تیمش را از موقعیت دفاع به حمله برد.

سامان در این مسابقه حتی می‌توانست دبل کند و تیمش را به 3 امتیاز مسابقه هم برساند، اما دو حرکت خطرناک در عرض او و یک شوت از راه دورش با شیوه‌های مختلف به تور نرسید؛ دو تا را دروازه‌بان گرفت و یکی را هم دفاع برگشت داد تا این بازیکن خلاق در یکی از بهترین بازی‌های دوران حرفه‌ای خود در رساندن تیمش به 3 امتیاز ناکام بماند.

دیدگاه‌ها