کد خبر : 1979009 | 20 آبان 1402 ساعت 07:00 | 20.3K بازدید | 11 دیدگاه

شادی عجیب از باخت لیورپول: ستاره تیم پشت بلندگو!

گیوم رست، دروازه‌بان تولوز، پس از پیروزی برابر لیورپول از خوشحالی سر از پا نمی‌شناخت و بلندگوی هواداران این تیم را به دست گرفت.

شادی عجیب از باخت لیورپول: ستاره تیم پشت بلندگو!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پنجشنبه شب در اولین دیدار از دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا در ورزشگاه خانگی تولوز به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 2-3 شکست خورد. 

شاگردان یورگن کلوپ با این نتیجه نتوانستند صعودشان به مرحله حذفی این رقابت‌ها را قطعی کنند و از سوی دیگر تولوز هم توانست امتیازش را به هفت برساند و در جایگاه دوم جدول رده‌بندی این گروه قرار بگیرد تا شانس صعودش را افزایش دهد. 

خوشحالی پس از پیروزی برابر لیورپول باعث شد که هواداران پس از سوت پایان هم ورزشگاه را ترک نکنند و روی سکوها مشغول خوشحالی باشند، اتفاقی که خشم کلوپ را هم به همراه داشت چون این صداها نشست خبری‌اش را تحت الشعاع قرار داده بود. 

1952332

اما اتفاق جالب و عجیبی که رخ داد این بود که رست پس از پایان بازی از روی تابلوهای تبلیغاتی پرید تا خودش را به سکوها برساند و میکروفونی را در دست گرفت تا شخصا سرودهای پیروزی و فریادهای هواداران را رهبری کند. 

هواداران این تیم به شدت این اقدام دروازه‌بان 18 ساله تیم‌شان را تحسین کردند و سایر بازیکنان هم با هیجان بسیاری از پشت دروازه همراه آنها شدند.

دیدگاه‌ها