کد خبر : 1978789 | 18 آبان 1402 ساعت 23:32 | 15.4K بازدید | 47 دیدگاه

وی‌ای‌آر علیه قرمزها

تولوز ۳-۲ لیورپول: انتقام فرانسوی‌ها از کلوپ

لیورپول در دیداری پرگل با نتیجه ۳-۲ در فرانسه مغلوب تولوز شد.

تولوز ۳-۲ لیورپول: انتقام فرانسوی‌ها از کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در هفته چهارم لیگ اروپا، مهمان تولوز بود. آن‌ها با ۹ امتیاز از سه بازی به دنبال به‌دست آوردن سه امتیاز بعدی بودند. قرمزها در بازی رفت در آنفیلد، ۵-۱ تولوز را شکست داده بود و با روحیه‌ای بالا مقابل تیم فرانسوی حاضر شدند.

ویدئو: 316140

در دقیقه ۳ یک کاشته برای لیورپول به‌دست آمد که کودی خاکپو آن را ارسال کرد و ضربه سر گومز از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی پایاپای بود و دو تیم نتوانستند موقعیت‌ زیادی خلق کنند. لیورپول با توجه به اینکه بیشتر بازیکنانش از ترکیب دوم بودند، از خلق حمله عاجز بود.

در دقیقه ۳۶ تولوز توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند و به برتری برسد. سیمیکاس در حالی که توپ را در اختیار داشت اشتباه بزرگی کرد و توپ را به دونوم، هافبک حریف داد. دونوم به حرکتش ادامه داد و با ورود به محوطه حریمه ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که به گل تبدیل شد.

1951916

نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید تا شاگردان یورگن کلوپ بازنده به رختکن بروند.

در دقیقه ۴۸، سوازو با کلهر در موقعیت تک به تک قرار گرفت و می‌توانست اختلاف را بیشتر کند اما ضربه‌ بی‌دقتش، از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۵۷ ارسال سیرو از سمت راست به دالینگا در محوطه جریمه رسید. او توپ را استپ کرد و بدون معطلی ضربه‌اش را زد. کلهر نتوانست توپ را مهار کند و گل دوم میزبان هم زده بود.

1951915

کلوپ که با تعویض‌هایش سعی در برگرداندن بازی داشت، به بن‌بست خورده بود و به دنبال راه حل می‌گشت.

در دقیقه ۷۵ سانتر آرنولد در محوطه جریمه به جونز رسید و او با ضربه سر توپ را به دهانه دروازه فرستاد. کاسرس، بازیکن حریف که برای دفع توپ پریده بود، آن را گم کرد و توپ با برخورد به شانه او، وارد دروازه شد.

1951914

یک دقیقه بعد تولوز باز هم اختلاف را به دو رساند‌. ضربه سوازو با برخورد به بازیکن لیورپول منحرف شد و گلر هم دفع ضعیفی انجام داد. توپ در ادامه به مگری رسید و او روی ریباند گل سوم تیمش را وارد دروازه لیورپول کرد.

1951918

در دقیقه ۸۹ دیوگو ژوتا با حرکت انفرادی از پشت محوطه جریمه و فریب مدافعان به سمت چپ باکس وارد شد و ضربه‌اش را روانه دروازه کرد و باز هم اختلاف به یک گل رسید.

1951917

لیورپول در آخرین لحظات بازی موفق به گلزنی شد و بازی را مساوی کرد. ضربه نونیز در راه بلاک شد و به کوانسا رسید و او گل سوم قرمزها را زد اما داور بازی را نگه داشت تا صحنه را چک کند. توپ لحظاتی قبل از رسیدن به داخل محوطه جریمه به دست الکسیس مک‌آلیستر برخورد کرده بود و داور به‌خاطر آن صحنه، گل سوم لیورپول را رد کرد.

یک دقیقه بعد سوت پایان بازی زده شد و بازی با نتیجه ۳-۲ به سود تولوز به پایان رسید.

دیدگاه‌ها