کد خبر : 1979193 | 20 آبان 1402 ساعت 19:16 | 9.6K بازدید | 5 دیدگاه

حق‌مان جایگاه بهتری در جدول است

فکری: نزدیک بود اتفاق بازی با استقلال تکرار شود

محمود فکری امیدوار است تیمش با ادامه این روند به جایگاه بهتری در جدول برسد.

فکری: نزدیک بود اتفاق بازی با استقلال تکرار شود

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری در کنفرانس خبری پس از بازی با صنعت نفت حاضر شد و در ابتدا گفت: بازی بسیار قشنگ و جانداری بود. موقعیت‌های زیادی در هر دو نیمه روی دروازه دو تیم ایجاد شد. شاید هواداران نفت از باخت ناراحت باشند اما در مجموع بازی قشنگی بود.

*مصدومیت‌ها ممکن بود کار را خراب کند
خوشبختانه در نیمه اول به گل رسیدیم. بازیکنانم با تمام وجود تلاش کردند و جنگیدند و توانستیم تک گلمان را حفظ کنیم. البته متاسفانه در این بازی هم یکسری آسیب دیدگی برای بازیکنانم به وجود آمد و کمی داشت کار ما را مثل بازی با استقلال خراب می‌کرد که خدا را شکر این اتفاق نیفتاد. همچنین با تعویضی که بین دو نیمه داشتیم، فرصت‌های تعویضمان را از دست ندادیم.

*می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم
در نیمه دوم هم می‌دانستیم که حریف به ما فشار می‌آورد و شاید در عقب نظم تیمشان را از دست بدهند و همین برای ما فرصت ایجاد کند. به همین خاطر تیممان را کمی عقب کشیدیم و به فکر ضد حمله بودیم که خدا را شکر توانستیم از این برنامه به یک گل دیگر برسیم. البته موقعیت‌های دیگری هم داشتیم و می‌توانستیم تعداد گل‌هایمان را بیشتر کنیم.

1942180

*حقیقی توپ‌های در چارچوب را مهار کرد
نفت هم بازی خیلی خوب و قشنگی ارائه داد و فشار زیادی همراه به موقعیت زیادی روی دروازه ما ایجاد کرد و خوش شانس بودیم که برخی توپ‌هایشان در چارچوب نبود و آنهایی را هم که در چارچوب بود حقیقی مهار کرد. خدا را شکر که توانستیم پس از سه، چهار بازی خوب به برد برسیم. البته مستحق بودیم که زودتر به گل برسیم.

*جایگاه هوادار اینجای جدول نیست
ما حقمان بود که تا این جای لیگ امتیازهای بیشتری کسب کنیم که در این بازی به حقمان رسیدیم. امیدوارم این فضا را حفظ کنیم و در ادامه تلاش بیشتری داشته باشیم. جایگاه تیم هوادار نیمه دوم جدول نیست. ان‌شاءالله بازیکنانم با تلاش و همدلی بیشتر بتوانند تیم را به رتبه‌های بالاتر برسانند.

*مشکل خاصی در خط کشی چمن نبود!
ظاهرا در رسانه‌ها عنوان شده که ۱۰ تا ۱۱ متر اختلاف وجود داشته است که چنین چیزی نبود و اختلاف زیاد نبود. جا دارد از مسئولان برگزاری مسابقات تشکر کنم. در یک جاهایی ممکن است اشتباهاتی صورت بگیرد که عمدی نبود که به سود نفت آبادان باشد.

*داوری مسابقه
در مجموع داوری خوب بود و بازی را به خوبی کنترل کرد. اگر هم اشتباهی صورت گرفت برای دو تیم بود. پنالتی‌هایی که نفت معتقد بود به سود آنها گرفته نشد، به نظرم پنالتی نبودند. البته ما دور بودیم و باید صحنه‌ها را ببینیم. تیم داوری امروز خیلی خوب بود و هفته گذشته هم تیم داوری بازی ما خوب کار کرد.

دیدگاه‌ها