کد خبر : 1979249 | 20 آبان 1402 ساعت 21:54 | 37.8K بازدید | 28 دیدگاه

برزیل را بردیم اما صعودمان قطعی نیست

ایران در ورزشگاه بین‌المللی جاکارتا در اولین دیدارش در گروه C مسابقات نمایش خوبی داشت.

برزیل را بردیم اما صعودمان قطعی نیست

به گزارش ورزش سه، تیم حسین عبدی در کمال تعجب ناظرات توانست سه بر دو برزیل را شکست بدهد. یک روزنامه اندونزیایی می‌نویسند: "می‌توان گفت ایران معجزه کرده است، چرا که حریفش مدافع عنوان قهرمانی است. جدای از این، ایران در نیمه اول با دریافت دو گل کاملا ضعیف به نظر می‌رسید.

اما آنچه که در بازی اتفاق افتاد، نمایش فوق‌العاده ۳۰ دقیقه ابتدای نیمه دوم بود که سه گل براجعه، طاهری و قلی‌زاده، نتیجه را ناباورانه به نفع ایران تغییر داد. ایران گل سوم را از طریق یک ضدحمله زیبا و دزدی توپ از وسط زمین و یک حرکت سریع به سمت دروازه برزیل به ثمر رساند. پس از این گل، بازیکنان ایران غرق در شادی بودند و بازیکنان ذخیره هم به صورت خودجوش وارد زمین شدند تا گل قلی‌زاده را جشن بگیرند.

در عین حال در پایان مسابقه، ۹ هزار تماشاگر روی سکوها به شدت به تشویق نوجوانان ایران پرداختند و به خصوص گلزنان را مورد لطف خود قرار دادند؛ لحظاتی خارق‌العاده و فراموش‌نشدنی برای تیم نوجوانان ایران که مدعی بزرگ این مسابقات را از پیش رو برداشت. حالا آن‌ها شانس خوبی برای صعود به دور بعدی دارند و در صورت برد مقابل کالدونیا ۶ امتیازی خواهند شد و به نظر می‌رسد بازی برزیل و انگلیس تعیین‌کننده خواهد بود و حتی ممکن است سه تیم ۶ امتیازی در این گروه داشته باشیم.

به هر صورت فعلا ایران از پیروزی بزرگش لذت می‌برد و سپس در انتظار بازی‌های بعدی خواهد نشست‌. مسابقه بعدی ایران روز سه‌شنبه مقابل انگلیس برگزار خواهد شد که امروز پرگل‌ترین نتیجه بازی‌ها را با پیروزی ۱۰ بر صفر مقابل کالدونیا به دست آورد.

دیدگاه‌ها