کد خبر : 1979251 | 20 آبان 1402 ساعت 22:11 | 26.7K بازدید | 20 دیدگاه

هیچکس برزیل را تشویق نمی‌کرد

شادی دیوانه‌وار ستاره‌های ایران در اندونزی

ناوگان سلسائو عصر روز گذشته اندونزی در گرداب ناگهانی ایران غرق شد.

شادی دیوانه‌وار ستاره‌های ایران در اندونزی

به گزارش ورزش سه، وقتی فیلیپ لئال، سرمربی تیم برزیل، با اعتراف به اشتباهات تیمی و تاکتیکی به ایران تبریک گفت، بازیکنان سرخپوش همچنان در زمین چمن ورزشگاه بین‌المللی جاکارتا مشغول شادی بودند.

آنچه که باعث تعجب لئال شده بود، این بود که ایران در این مسابقه از حمایت هواداران بهره می‌برد، در حالی که اغلب تیم‌های برزیلی در اغلب تورنمنت‌های جهانی فضای تشویق را به سود خود دارند. با این حال به محض اینکه ایران گل اول را وارد دروازه حریف کرد، جو به نفع سرخپوشان تغییر کرد.

1952785

این شکستی بود که حتی می‌تواند منجر به حذف برزیل بشود. لئال در این باره گفت: به ایران تبریک می‌گویم. آنها توانستند بازی را در نیمه دوم تغییر بدهند. البته ما باید به خودمان باور داشته باشیم و رقابتی طولانی پیش روی ما است.

تسلط تیم او به نیمه اول بازی کاملا مشخص بود و آرشا شکوری دو بار توپ را از داخل دروازه بیرون کشید اما در‌ حالی که همه انتظار داشتند سامبا راحت در این بازی به پیروزی برسد و حتی یک برد پرگل را مقابل ایران رقم بزند، جادوی برزیل محو شد و ایران شجاعانه حریف خود را به عقب راند.

1952786

این زحمات صیقل خورده حسین عبدی بود که به ثمر نشست؛ با سه گل در دقیقه ۵۴، ۶۹ و سپس ۷۳. ایران از ناهماهنگی در خط دفاعی برزیل استفاده کرد و برد خود را وحشیانه جشن گرفت.

1952787

زمانی که اسم اسماعیل قلی‌زاده روی اسکوربورد حک شده بود، دیگر مشخص بود که ایران به این سادگی وا نخواهد داد. تیم نوجوانان برزیل بعد از دریافت سومین گل به حملات خود ادامه داد اما به جز یک‌بار هیچ موقعیت خاص دیگری را به دست نیاورد. حالا آنها باید نیش خود را برای بازی‌های بعدی نگه دارند.

جالب اینکه داور بازی ۹ دقیقه هم وقت اضافه داد تا از سوت زدن به نفع مدعی قهرمانی مسابقات کم نگذاشته باشد‌. مقاومت ایران اما شکسته نشد و بازیکنان پس از سوت پایان این چنین این برد بزرگ را جشن گرفتند.

1952788

دیدگاه‌ها