کد خبر : 1979252 | 20 آبان 1402 ساعت 22:10 | 110.4K بازدید | 15 دیدگاه

سرمربی سنگال: الحمدالله

پس از برزیل آرژانتین هم شکست خورد!

تیم ملی آرژانتین در اولین بازی‌اش در جام جهانی زیر ۱۷ سال، با نتیجه ۲-۱ مغلوب سنگال شد.

پس از برزیل آرژانتین هم شکست خورد!

به گزارش "ورزش سه"، همین چند ساعت پیش بود که تیم ملی برزیل در بازی‌‌ای جذاب به تیم ملی ایران باخت و جام جهانی را با شکست آغاز کرد. در بازی دیگر در این جام نیز، آرژانتین، دیگر تیم قدرتمند آمریکای جنوبی مقابل سنگال قرار گرفت و آنها هم مانند برزیل اولین‌ بازی‌‌شان را واگذار کردند.

1952783

در دقیقه ۶ شوت محکم آمارا دیوف از پشت محوطه جریمه، دروازه فرولان دیاز را فرو ریخت. آرژانتین که غافلگیر شده بود در ادامه نتوانست یک گل خورده را جبران کند و گل دوم را هم خورد. در دقیقه ۳۸ باز هم آمارا دیوف این بار از روی یک حرکت انفرادی مدافعان آرژانتین را به هم ریخت و حساب کار را دو-صفر کرد.

1952781

در نیمه دوم تلاش‌های آرژانتین جواب داد، اما خیلی دیر. آگوستین روبرتو در دقیقه ۶+۹۰ توانست اولین گل آنها را به ثمر برساند ولی دیگر زمان زیادی نمانده بود و بازی با نتیجه ۲-۱ به اتمام رسید.

1952784

سرین دیا، سرمربی سنگال پس از بازی از شاگردانش تمجید کرد و گفت: «زدن دو گل در نیمه اول عالی بود اما کار را برای ما آسان نکرد. آنها بازیکنان جوان و بی‌تجربه‌ای هستند که در نیمه دوم هم بسیار زیر فشار بودند، اما الحمدالله که توانستیم بازی‌ای که آسان نبود را ببریم.»

دیدگاه‌ها