کد خبر : 1979382 | 21 آبان 1402 ساعت 12:32 | 23.6K بازدید | 6 دیدگاه

پیام رودریگو برای هواداران

خیال رئالی‌ها راحت: ما برگشتیم!

رودریگو بعد از پیروزی برابر والنسیا، برای رئالی ها پیام مهمی فرستاد، اینکه او و وینیسیوس برگشته اند و خیالشان بابت خط حمله تیم راحت باشد.

خیال رئالی‌ها راحت: ما برگشتیم!

به گزارش "ورزش سه"، دیشب برای رودریگو رویایی تمام شد. او در بازی برابر والنسیا دو گل زد و دو پاس گل داد تا بهترین بازیکن زمین باشد. ستاره برزیلی که مدت ها افت کرده بود، در هفته‌های اخیر روندی صعودی به خود گرفته و در این راه اعتماد کارلو آنچلوتی نیز بی‌تاثیر نبوده است. در بدترین روزها کارلتو حامی او بود و رودریگو حالا جواب این اعتماد را می‌دهد.

1953063

رودریگو به خبرنگاران گفت: «بازی کاملی انجام دادیم و البته در دقایق پایانی کمی بازی را رها کردیم تا یک گل به ما بزنند. در مجموع ولی عملکرد تیم عالی بود. از نظر فردی هم خوشحالم دو گل زدم و دو پاس گل هم دادم. این یک شب کامل دیگر بود.»

رودریگو در مورد برتری 5-1 رئال گفت: «خیلی خوشحالیم و به یک چنین برد پر گلی نیاز داشتیم. فکر می‌کنم بهتر از این نمی‌شد. همیشه گل زدن و گل ساختن عالی است. به براگا گل زده بودم و می‌خواستم برابر والنسیا نیز گلزنی را تکرار کنم. 

1952949

در بازی‌های زیادی در این فصل بدشانس بودم ولی مربی همیشه به من می‌گفت آرام باشم و مقابل دروازه استرس نداشته باشم. از لحاظ ذهنی بسیار روی خودم کار کردم و حالا از هر نظر در زمین راحت‌تر بازی می‌کنم.»

پیام مهم بازی: «واضح است، هواداران رئال بدانند که من و وینسیوس برگشته‌ایم و این همان چیزی است که دوست دارند.»

دیدگاه‌ها