کد خبر : 1979392 | 21 آبان 1402 ساعت 13:06 | 23K بازدید | 4 دیدگاه

بازگشت زوج پدری و لوا

این زوج سر ژاوی را نجات می‌دهد

پدری امروز برابر آلاوس از ابتدا در ترکیب بارسا خواهد بود و پس از مدت‌ها شاهد حضور همزمان او و روبرت لواندوفسکی از ابتدا در میدان خواهیم بود.

این زوج سر ژاوی را نجات می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، پدری مدت‌ها مصدوم بود ولی در دو بازی اخیر برای بارسا توانسته دقایقی به میدان برود. امروز و برابر آلاوس ولی نوبت این است تا پدری بار دیگر از ابتدا کار را شروع کند. از هفته دوم سابقه نداشته که پدری در ترکیب ثابت بارسا قرار بگیرد و سرانجام امروز این طلسم خواهد شکست.

1950280

در دورن غیبت پدری، لواندوفسکی توانسته پنج گل در لیگ برای بارسا بزند ولی این آمار خوبی برای ستاره لهستانی نیست و با وجود غیبت او برابر گرانادا و بیلبائو، بسیاری معتقدند اگر پدری مصدوم نمی شد، لوا آمار گلزنی بهتری را ثبت می کرد.

لوا قبل از جام جهانی 2022 برای بارسا در 19 بازی 18 گل زده بود و پس از آن آمار گلزنی او افت کرد که در آن مصدومیت پدری بی‌تاثیر نبود. در یک سال گذشته پدری و لوا تنها 14 بار از ابتدا کنار هم به میدان رفته‌اند و حاصل کار 10 برد برای بارسا و چهار تساوی بوده است.

1912905

در واقع بارسا با زوج پدری و لوا در زمین هرگز در یک سال گذشته نباخته است. در این مدت لوا هفت گل زده و چهار پاس گل داده و پدری نیز سه گل زده و یک پاس گل داده است.

در روزهای بحرانی بارسا و اوج انتقادات از ژاوی، او خوشبین به درخشش پدری و لواندوفسکی است تا با شرایط بهتری به فیفادی برسند.

دیدگاه‌ها