کد خبر : 1979630 | 22 آبان 1402 ساعت 08:30 | 43.2K بازدید | 11 دیدگاه

امین اسماعیل نژاد فاتح نبرد ایرانی‌های سری‌آ

ورونا با امین اسماعیل‌نژاد به دومین برد خود در سوپر لیگای ایتالیا دست یافت.

امین اسماعیل نژاد فاتح نبرد ایرانی‌های سری‌آ

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته چهارم سوپرلیگای ایتالیا تیم ورونا که امین اسماعیل نژاد را در اختیار دارد توانست با درخشش راک موزیچ با نتیجه سه بر یک از سد تیم کاتانیا بگذرد و دومین برد خود را به‌دست بیاورد.

این مسابقه که جدال لژیونر‌های ایرانی بین امین اسماعیل‌نژاد و محمدجواد معنوی‌نژاد بود که البته با مصدومیت شدید جواد معنوی نژاد خیلی زود پایان یافت. در این دیدار ورونا ست‌های اول، دوم و چهارم بازی را با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۶ از آن خود کرد و تنها ست سوم  را ۲۷ بر ۲۵ به کاتانیا واگذار کرد.

1953562

امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور تیم ورونا برای تیمش سیزده امتیاز به‌دست آورد. راک موزیچ فوق ستاره باشگاه ورونا با کسب سی امتیاز بهترین بازیکن زمین شناخته شد. در این دیدار در حالی که معنوی‌نژاد برای زدن یک آبشار پرواز بلندی انجام داده بود هنگام پایین آمدن به شکل بسیار بدی روی زمین فرود آمد. معنوی‌نژاد بعد از این مصدومیت به شدت از درد به خود می‌پیچید، فریاد می‌زد و سریع درخواست کرد که کادر پزشکی به زمین بیایند. باید امیدوار بود که آسیب‌دیدگی این ستاره با اخلاق والیبال ایران جدی نباشد، اما با توجه به آن چیزی که دیدیم اصلاً بعید نیست که معنوی‌نژاد دچار پارگی از ناحیه رباط صلیبی شده باشد. البته باید منتظر ماند و دید که معاینات پزشکی چه چیزی را در این‌باره مشخص خواهد کرد.

دیدگاه‌ها