کد خبر : 1979678 | 22 آبان 1402 ساعت 11:58 | 20K بازدید | 8 دیدگاه

اسطوره لیگ برتر محو این ستاره شد: باورنکردنی!

آلن شیرر، اسطوره لیگ برتر انگلیس، از عملکرد کول پالمر در ترکیب چلسی تمجید کرد.

اسطوره لیگ برتر محو این ستاره شد: باورنکردنی!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس و در دیداری جذاب و تماشایی به مصاف منچسترسیتی رفت و دو تیم به تساوی 4-4 رضایت دادند. 

این تساوی در حالی به‌دست آمد که چلسی تا لحظات پایانی با یک گل از حریف عقب بود اما این پالمر بود که موفق شد پنالتی اعلام شده به سود تیمش را در وقت‌های تلف شده به گل تبدیل کند و یک امتیاز ارزشمند را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد. 

شیرر در گفت‌وگو با برنامه Match of the day از بی‌بی‌سی درباره درخشش این بازیکن اظهار داشت: «چلسی بسیار عالی بازی کرد. ریس جیمز فوق‌العاده بود، کانر گلگر و رحیم استرلینگ هم عالی بودند اما پالمر 21 ساله واقعا باور نکردنی و بی‌نظیر بود. 

1953407

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این بازیکن این است که همیشه سعی دارد پاس رو به جلو را به مهاجمان برساند. زمانی که تیم تحت فشار است خودی نشان می‌دهد و سپس پیش‌روی می‌کند و باعث می‌شود که چلسی واقعا در شرایط بسیار خوبی قرار بگیرد. 

او تنها 21 سال سن دارد و با وجود این که بازیکنان بزرگی در زمین حضور داشتند اما پالمر کاملا اعتماد به نفس بالایی داشت. وقتی حواشی پنالتی در حال رخ دادن بود، او آرام‌ترین مرد حاضر در ورزشگاه بود. هیچ فشاری رویش وجود نداشت و فوق‌العاده و خیره‌کننده ظاهر شد.»

دیدگاه‌ها