کد خبر : 1979691 | 22 آبان 1402 ساعت 12:40 | 10.3K بازدید | 7 دیدگاه

کابوس میلان: این ستاره غایب بزرگ لیگ قهرمانان است

رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، نمی‌تواند تیمش را در بازی برابر بروسیا دورتموند همراهی کند.

کابوس میلان: این ستاره غایب بزرگ لیگ قهرمانان است

به گزارش "ورزش سه"، لیائو در جریان تساوی 2-2 برابر لچه در دقیقه دهم بازی به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت و حالا به نظر می‌رسد که شرایط او چندان خوب نیست. 

پیش از این گفته شده بود که این ستاره پرتغالی برای مدتی از میادین دور خواهد بود اما حالا گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که مدت زمان دوری او از میادین حداقل 20 روز است و حتی ممکن است با صلاحدید کادر پزشکی میلان بیشتر هم شود. 

این مدت زمان لازم برای درمان این بازیکن به این معناست که او نمی‌تواند در بازی بعدی میلان برابر فیورنتینا در چارچوب رقابت‌های سری آ به میدان برود که با توجه به ناکامی‌های اخیر این تیم در این مسابقات خبر بسیار بدی برای آن‌ها است. 

1952602

او همچنین قادر به همراهی تیمش در بازی حساس و تماشایی برابر بروسیا دورتموند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان هم که سه روز پس از بازی برابر فیورنتینا برگزار خواهد شد نخواهد بود. 

این بازی با توجه به شرایط پیچیده جدول این گروه که هر چهار تیم در آستانه دو بازی به پایان مرحله گروهی شانس صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان را دارند از اهمیت خاصی برخوردار است و غیبت لیائو ضربه بزرگی به میلان به حساب می‌آید. 

لیائو تا به حال در 16 دیداری که در این فصل در تمامی رقابت‌ها در ترکیب میلان انجام داده چهار گل به ثمر رسانده و چهار پاس گل هم ارسال کرده تا یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم باشد.

دیدگاه‌ها