کد خبر : 1978426 | 17 آبان 1402 ساعت 09:54 | 22K بازدید | 5 دیدگاه

ادعای ستاره پرتغالی: انتقاد کنید تا بیشتر گل بزنم!

رافائل لیائو، ستاره میلان، معتقد است که انتقادها به او انگیزه بیشتری برای گلزنی می‌دهند.

ادعای ستاره پرتغالی: انتقاد کنید تا بیشتر گل بزنم!

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در اولین دیدار از دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در سن سیرو روبروی پاری سن ژرمن قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-2 از سر راهش بردارد. 

آنها ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند، اما تنها سه دقیقه با ضربه برگردان زیبای لیائو توانستند بازی را به تساوی بکشند و این اولیویه ژیرو بود که گل پیروزی تیمش را وارد دروازه حریف کرد و سه امتیاز ارزشمند این بازی مهم را برای آنها به ارمغان آورد. 

این پیروزی با توجه به نتایج ضعیف میلان در چند هفته اخیر و خصوصا در لیگ قهرمانان ارزش و اهمیت بسیار زیادی برای این تیم داشت و به آنها کمک کرد که همچنان به صعود به مرحله یک هشتم این رقابت‌ها امیدوار بمانند. 

1951178

لیائو که ستاره تیمش در این بازی بود و توانست جایزه بهترین بازیکن زمین از سوی یوفا را هم از آن خود کند، پس از پایان این دیدار به مدیاست گفت: «انتقادها به من انگیزه بسیار زیادی می‌دهد. من حرفم را در زمین می‌زنم و سعی می‌کنم به تیمم کمک کنم. 

امروز همه تیم باید تحسین شوند. ما به همه نشان دادیم چه کسی هستیم. هیچ کلامی وجود ندارد. من به تیمم و کار باورنکردنی‌ای که انجام داد افتخار می‌کنم. ما می‌دانستیم که این بازی می‌تواند همه چیز را تغییر دهد و این پیروزی از هر چیزی مهم‎‌تر بود. خیلی خوشحال هستیم. این پیروزی به ما اعتمادبه‌نفس داد.»

دیدگاه‌ها