کد خبر : 1979700 | 22 آبان 1402 ساعت 13:12 | 6.4K بازدید | 2 دیدگاه

ربیعی و دو نیش مشابه به قلب نساجی! (عکس)

دو ستاره جوان ذوب‌آهن پایه‌گذار پیروزی مهم محمد ربیعی بودند.

ربیعی و دو نیش مشابه به قلب نساجی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین اسلامی که پس از هفته‌ها نيمكت‌نشيني، وارد ترکیب اصلی شده بود در روز اعتماد مجدد ربيعي، مهره‌اي تاثيرگذار در تركيب تيمش بود، در همان دقايق ابتدايي بازي بازگشتش به تركيب را با يك پاس گل زيبا جشن گرفت.

اسلامي با عبور از مدافعين نساجي و و با صدور پاس گلی عرضي و زیبا علياري را صاحب موقعيت گلزني كرد و علياري نيز با ضربه‌اي دقيق باعث شد اولين گل بازي به نام شاگردان ربيعي به ثبت برسد. اسلامي كه در فصل پيش نام خودش را بر سر زبان‌ها انداخت در ابتداي فصل جاري با افتي نسبي روبرو شد اما ربيعي با در نظر گرفتن تمرينات ويژه و درخواست تلاش بيشتر از او توانسته جوان ذوبي‌ها را در فرمي بهتر از روزهاي ابتدايي فصل به تركيب تيم بازگرداند.

نكته جالب اينكه گل دوم ذوب آهن هم بي‌شباهت به گل اول نبود و اگرچه كه ذوب آهن اين گل را در ضد حمله به ثمر رساند اما پاس گل سبزها توسط لطيفي انجام گرفت كه چند دقيقه قبل وارد زمين شده بود.

او هم با عبور از مدافع چپ نساجي و يك كات بك زيبا يوسفي را در موقعيت تمام كنندگي قرار داد و يوسفي هم قدر فرصت طلايي را دانست و سبب ساز برد شيرين تيمش شد. شايد اگر مدافع نساجي زودتر از اينكه لطيفي وارد محوطه جريمه شود بر روي او خطا مي كرد هم نساجي نمي باخت و هم رحمتي همچنان مربي نساجي بود.  

اسلامی و لطیفی مزد اعتماد ربیعی به عنوان يار ثابت و ذخيره را دادند و حالا با بازيكنان آمادهاي كه ذوب آهن در اختيار دارد كار ربيعي براي انتخاب نفراتش در بازي‌هاي آتي سخت است به‌خصوص اينكه بازي بعدي ذوب آهن مقابل استقلال تهران، صدرنشين فعلي رقابت‌هاي ليگ برتر خواهد بود.

1953667
1953669

دیدگاه‌ها