کد خبر : 1979818 | 22 آبان 1402 ساعت 22:44 | 18.5K بازدید | 19 دیدگاه

اختصاصی:

خبر فیک درباره سرمربی روس و تیم ملی والیبال ایران

ولادیمیر الکنو هیچگونه علاقه‌ای به هدایت ملی والیبال ایران نشان نداده و همه اخبار در این زمینه کذب است.

خبر فیک درباره سرمربی روس و تیم ملی والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، شایعات در رابطه با سرمربی بعدی تیم ملی والیبال ایران هر روز وارد فاز جدیدی می‌شود. این مسئله دیگر کلافه کننده شده و بعضاً اخباری مطرح می‌شود که بیشتر حالت بازارگرمی پیدا می‌کند و هیچ منبع درست و دقیقی ندارد.

با توجه به اتفاقاتی که در روزهای اخیر رخ داده سعید معروف و لورنزو بلنجینی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم ملی والیبال ایران محسوب می‌شوند اما در این بین سرمربی سابق تیم ملی یعنی ولادیمیر الکنو هم یکی از گزینه‌هایی محسوب می‌شود که فدراسیون اسم آن را مطرح کرده است.

بولت فولادولادیمیر الکنو یکی دو بار در مصاحبه با ورزش سه اعلام کرد که علاقه‌ای به سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران ندارد و به طور کلی از این فضا فاصله گرفته اما اگر از او به عنوان مشاور فنی دعوت شود حاضر است به تیم ملی کمک کند. این حال امروز یکی از رسانه‌ها مدعی شد که نظر سرمربی روس تغییر کرده و او قصد دارد به فدراسیون والیبال برای هدایت تیم ملی برنامه بدهد.

البته قابل پیش بینی بود که این خبر خیلی نمی‌تواند درست باشد و پیگیری‌های ما نیز حکایت از آن دارد که ارتباط جدیدی بین آلکنو و فدراسیون والیبال ایران برقرار نشده و همه اخبار در این باره کاملاً کذب و اشتباه است.

دیدگاه‌ها