کد خبر : 1979853 | 23 آبان 1402 ساعت 08:41 | 55.5K بازدید | 108 دیدگاه

دیدیه دشان:

توپ طلای سال ۲۰۱۸ نباید به مودریچ می‌رسید!

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، همچنان حسرت توپ طلای سال ۲۰۱۸ را می‌خورد و از اینکه آنتوان گریزمان، این جایزه را کسب نکرده، دلخور است.

توپ طلای سال ۲۰۱۸ نباید به مودریچ می‌رسید!

به گزارش "ورزش سه"، همیشه برخی به برنده جایزه توپ طلای هر سال معترض بوده‌اند و اعتقاد داشتند که بازیکن دیگری در آن سال باید این جایزه را می‌برده است.

یکی از جنجالی‌ترین سال‌های توپ طلا، سال ۲۰۱۸ بود که این جایزه به لوکا مودریچ داده شد. از همان روز تاکنون، افراد زیادی مخالفت‌شان با این تصمیم را اعلام کرده‌اند.

1953990

هافبک رئال مادرید در آن سال به قهرمانی چمپیونزلیگ دست یافت و توانست در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با کرواسی تاریخ‌سازی کند و به فینال برود.

در فینال جام جهانی، فرانسه آنها را شکست داد و ستاره کروات این جام را از دست داد. دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، در مصاحبه اخیرش به موضوع توپ طلا پرداخت معتقد بود که بازیکن دیگری می‌توانست توپ طلای سال ۲۰۱۸ را ببرد.

1953991

«نمی‌خواهم بگویم مودریچ مستحق کسب توپ طلا در سال ۲۰۱۸ نبود، اما با فصلی که گریزمان داشت و در پایان قهرمانی جام جهانی، او می‌توانست این جایزه را به دست بیاورد. اما خب، اینطور نشد. از این اتفاق ناراحت شدم. آنطور که لیاقتش را دارد به گریزمان پرداخته نمی‌شود. البته این موضوع و نگرفتن توپ طلا مانع خواب راحتش نمی‌شود و مشکلی ندارد.»

دیدگاه‌ها