کد خبر : 1979867 | 23 آبان 1402 ساعت 09:18 | 43.2K بازدید | 9 دیدگاه

ناراحتی شدید ستاره خائن: خیلی اذیتم کردند!

جانلوییجی دوناروما، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن، می‌گوید بازگشت به سن سیرو برایش خیلی دشوار بوده است.

ناراحتی شدید ستاره خائن: خیلی اذیتم کردند!

به گزارش "ورزش سه"، دوناروما پس از جدایی از میلان که با ناراحتی شدید و عصبانیت هواداران این تیم همراه بود، هفته گذشته با پاری‌سن‌ژرمن به ورزشگاه خانگی این تیم برگشت. 

دو تیم در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان روبه‌روی هم قرار گرفتند و هواداران میلان بیشترین اعتراض ممکن را به او کردند و در عین حال اسکناس‌های تقلبی برای کنایه به پولکی بودن او بر سرش ریختند. 

این وضعیت باعث شد که تمرکز او تا حد زیادی در زمین برهم بخورد و حتی کیلیان امباپه هم مدعی شده بود که رفتار هواداران تیم حریف تندروی بوده و دلش برای دروازه‌بان ایتالیایی پی اس جی سوخته است.

1951106

او روز دوشنبه در مراسم تالار مشاهیر درباره این اتفاقات گفت: «بازگشت به سن سیرو در اکتبر 2021 آسان نبود و این بار هم به هیچ وجه آسان نبود. سعی کردم حواسم را در زمین متمرکز کنم و با تمام وجودم برای کمک کردن به تیمم تلاش کنم. 

پس از بازی است که شما بیشتر از قبل این اتفاقات را با تمام وجود حس می‌کنید و به احساساتتان اجازه می‌دهید که رها شوند اما در زمین سعی می‌کنید اجازه ندهید که این احساسات بر شما غلبه کنند و روی شما تاثیر بگذارند. من از این نظر بسیار رشد کرده‌ام.»

او پیش از این در سال 2021 هم یک بار به سن سیرو برگشته بود اما در آن زمان پیراهن تیم ملی ایتالیا را به تن داشت و برای برگزاری دیدارهای لیگ ملت‌های اروپا قدم به این زمین گذاشته بود.

دیدگاه‌ها